مطالب مرتبط:
واکنش خزاعی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم ها
انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
رییس سازمان اداری و استخدامی: برای استخدام و جذب ایرانیان خارج از کشور آمادگی داریم
رییس اتحادیه طلافروشان مشهد: ما اعتراض کردیم، اعتصاب نکردیم / به چه کسی ربط دارد که من چقدر طلا دارم؟ / فرماندار مشهد راه افتاده توی خیابان و مستقیماً دستور داده تعدادی از مغازه ها را پلمب کنند / برخی را با دستگاه جوش پلمب و رعب و وحشت ایجاد کرده اند / واکنش فرماندار: دروغ محض است / اگر
سخنگوی دولت: پیش بینی می کنیم امسال بازار اجاره بها را خیلی بهتر از گذشته مهار و کنترل کنیم / رییس جمهور به استان قم سفر می کند + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 19:152024-05-07فرهنگي

واکنش رییس سازمان سینمایی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم ها


به نظر می رسد مدتی است بخشی از جریان رسانه ای در صدد نادیده گرفتن دستاوردهای سازمان سینمایی هستند - رییس سازمان سینمایی گفت: به نظر می رسد مدتی است بخشی از جریان رسانه ای در صدد نادیده گرفتن دستاوردهای سازمان سینمایی هستند رییس سازمان سینمایی با تاکید بر افزایش تولید و حمایت از سینماگران، در دولت سیزدهم، بیکاری بخشی از خانواده سینما را معلول شرایطی دانست که باید آن را تحلیل منطقی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، صبح امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه، یکصد و هشتمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی با حضور محمد خزاعی به میزبانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی برگزار شد.

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در آغاز این جلسه گفت: به نظر می رسد مدتی است بخشی از جریان رسانه ای در صدد نادیده گرفتن دستاوردهای سازمان سینمایی هستند و به طور مشخص این نکته را بیان می کنند که شما از کدام رونق در سینما صحبت می کنید، در حالی که بسیاری از سینماگران بی کارند.

این آدرس غلط دادن است، ما در این باره کمتر صحبت کردیم و درباره اش تحلیل نشده است که بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم ها ندارد و مولفه های دیگری در این مسئله دخیل است که به واکاوی و دقت نظر نیاز دارد.


برچسب ها: سازمان سینمایی - رییس سازمان سینمایی - سینما - سینمایی - سازمان - رییس سازمان - محمد خزاعی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس سازمان سینمایی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم ها

واکنش رییس سازمان سینمایی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم ها