مطالب مرتبط:
آژیر قرمز در خوزستان به صدا درآمد!
آژیر قرمز در تهران به صدا درآمد!
آژیر خطر در عسقلان به صدا درآمد
حضور قطعی قرمز ها در لیگ نخبگان آسیا
آژیر خطر در عسقلان به صدا درآمد/زخمی شدن 8 نظامی صهیونیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 17:002024-05-12بين الملل

آژیر قرمز در اردوگاه ناتو


این روزها بحث های مربوط به نفی سلطه آمریکا در خود محافل قدرت غرب و متحدان غرب، چنان گل انداخته که دیگر حتی گاف های دیدنی و شنیدنی جو بایدن، از جمله همین دیروز که کیم جونگ اون را رییس جمهور کره جنوبی نامید! جذابیت گذشته را برای رسانه های جریان اصلی از دست داده است.

- این روزها بحث های مربوط به نفی سلطه آمریکا در خود محافل قدرت غرب و متحدان غرب، چنان گل انداخته که دیگر حتی گاف های دیدنی و شنیدنی جو بایدن، از جمله همین دیروز که کیم جونگ اون را رییس جمهور کره جنوبی نامید! جذابیت گذشته را برای رسانه های جریان اصلی از دست داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خراسان نوشت: این روزها بحث های مربوط به نفی سلطه آمریکا در خود محافل قدرت غرب و متحدان غرب، چنان گل انداخته که دیگر حتی گاف های دیدنی و شنیدنی جو بایدن، از جمله همین دیروز که کیم جونگ اون را رییس جمهور کره جنوبی نامید! جذابیت گذشته را برای رسانه های جریان اصلی از دست داده است.

امروز آنچه برای افکار عمومی بین المللی اهمیت یافته، دیگر نه اخبار رسوایی نظام آمریکا بلکه تحولات مربوط به فروپاشی هیمنه آن است.

در حالی که رفته رفته به زمان برگزاری انتخابات پارلمان اروپا نزدیک می شویم؛ مانفرد وبر، نماینده آلمانی پارلمان اروپا که ریاست حزب مردم اروپا را بر عهده دارد از طرح پیشنهادی فرانسه برای ار


برچسب ها: رییس جمهور کره جنوبی - کیم جونگ اون - رییس جمهور - کره جنوبی - جذابیت - آمریکا - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

آژیر قرمز در اردوگاه ناتو

آژیر قرمز در اردوگاه ناتو