مطالب مرتبط:
طوفان تندری در سبزوار 66 حادثه را رقم زد
طوفان تندری با سرعت 110 کیلومتر سبزوار را درنوردید + فیلم
حادثه وحشتناک برای خودروی میلیاردی در ایران! «مدیران خودرو» سرانجام راضی به رسیدگی شد: دارندگان X55 پرو به نمایندگی مراجعه کنند!
اعمال قانون 2156 دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | مصدومیت 70 نفر درتصادفات رانندگی (18 اردیبهشت 1403)
نقاط حادثه خیر استان های پرتصادف رفع شود/ کاهش تلفات جاده ای اولویت کشور است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 00:152024-05-07حوادث

طوفان تندری در سبزوار 66 حادثه را رقم زد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار: 60 مورد از این حادثه مربوط به سقوط درخت بود که منجر به عملیات آتش نشانی برای رفع خطر شد، چهار مورد حبس در آسانسور و 2 مورد نیز ریزش سقف منازل مسکونی در روستای ایزی سبزوار بود که با حضور به هنگام نجاتگران .

- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار: 60 مورد از این حادثه مربوط به سقوط درخت بود که منجر به عملیات آتش نشانی برای رفع خطر شد، چهار مورد حبس در آسانسور و 2 مورد نیز ریزش سقف منازل مسکونی در روستای ایزی سبزوار بود که با حضور به هنگام نجاتگران آتش نشانی سه نفر شامل یک زوج و فرزند 2 ساله آنان به سلامت از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار اعلام کرد: عبور طوفان تندری از این شهرستان، سه شنبه شب منجر به وقوع 66 مورد حادثه در شهر سبزوار شد.

  ‍به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، عباسعلی معصومی صدر، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این طوفان که بیشینه سرعت آن بنا به اعلام اداره هواشناسی به 110 کیلومتر در ساعت رسید، حوادثی چون سقوط درختان بر روی کابل های شبکه برق، افتادن درخت در معابر و یا روی خودروها، آوار منازل مسکونی و گیر افتادن در آسانسور را به علت قطع برق در پی داشت.


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - سبزوار - شهرداری سبزوار - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

طوفان تندری در سبزوار 66 حادثه را رقم زد

طوفان تندری در سبزوار 66 حادثه را رقم زد