مطالب مرتبط:
شکوری راد: اصلاح طلبان قوی ترین آلترناتیو وضع موجود هستند/ باید یک چشم اصلاح طلبان به مردم باشد
اصلاح طلبان به یک نقد جانانه نیاز دارند/ تصویر فعلی اصلاح طلبان تصویر انفعالی است
امناء فراکسیون «حل مشکلات مردم» تشکیل می دهد/ اجماع با «اصلاح طلبان» برای حل مشکلات مردم اشکالی ندارد 
جبهه امناء فراکسیون «حل مشکلات مردم» تشکیل می دهد/ اجماع با «اصلاح طلبان» برای حل مشکلات مردم اشکالی ندارد 
هزینه قالیباف برای نظام زیاد است | هدایت جریان پایداری نباید در دست افراد تاجرمسلک باشد | ائتلاف اصلاح طلبان با قالیباف خودکشی سیاسی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 08:552024-05-14سياسي

ماستمالی سومین پالس انتخاباتی اصلاح طلبان به آمریکا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیرا سعید لیلاز عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران (و طرف گفت و گوی ظریف در فایل کذایی)، فاش کرد که درز دادن این فایل محرمانه، - واکنش های عجیب مدعیان اصلاح طلبی برای لاپوشانی علت درز فایل صوتی ظریف در اوایل سال 1400، شک و تردید ها به عمق ماجرا را بیشتر می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیرا سعید لیلاز عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران (و طرف گفت و گوی ظریف در فایل کذایی)، فاش کرد که درز دادن این فایل محرمانه، پالس دادن به آمریکا برای حمایت از اصلاح طلبان در آستانه انتخابات بوده است.

علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی، در واکنش به این روشنگری نوشت: به نظر من در انتخابات ریاست جمهوری 1400، لو رفتن فایل مصاحبه ظریف، بخشی از طراحی انجام شده ای بود که سیاست خارجی از معادله رفتار رأی دهندگی خارج شود.

اساساً علاوه بر از میدان به در کردن ظریف، از تأثیرگذاری در انتخابات و ایجاد فضای دوگانه میدان و دیپلماسی، کاستن از انگیزه رأی دهی برای حل مسائل خارجی را هدف گرفته بود که بالطبع کمبود مشارکت را هم در پی می داشت.

به نظرم، لو رفتن این فایل، بخشی از سناریوی کاستن از تأثیر سیاست خارجی بر انتخابات و همچنین بیرون راندن تفکر برجامی و به خصوص خنثی کردن نوع تاثیری بود که می توانست برجا بگذارد .


برچسب ها: حزب کارگزاران - انتخابات - اصلاح طلبان - شورای مرکزی - انتخابات ریاست جمهوری - علی ربیعی سخنگوی دولت - سعید لیلاز
آخرین اخبار سرویس:

ماستمالی سومین پالس انتخاباتی اصلاح طلبان به آمریکا

ماستمالی سومین پالس انتخاباتی اصلاح طلبان به آمریکا