مطالب مرتبط:
میزان جریمه به کارگیری اتباع غیرمجاز چقدر است؟
جریمه بکارگیری اتباع غیرمجاز اعلام شد
جریمه بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز روزانه حدود1.2میلیون تومان است
اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز چقدر جریمه دارد؟
جریمه شکار غیر مجاز 4 برابر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 08:502024-05-08اقتصادي

جریمه به کارگیری اتباع غیر مجاز چند؟


میزان جریمه کارفرمایانی که از خدمات اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد پروانه کار استفاده کنند، بابت هر روز اشتغال غیرمجاز 1 میلیون و 200 هزار تومان اعلام شد.

- میزان جریمه کارفرمایانی که از خدمات اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد پروانه کار استفاده کنند، بابت هر روز اشتغال غیرمجاز 1 میلیون و 200 هزار تومان اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره کل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی بخشنامه ای میزان جدید جریمه کارفرمایانی که از خدمات اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد پروانه کار استفاده می کنند را برای اجرا به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها ابلاغ کرد.

به موجب این بخشنامه به استناد بند (ج) ماده (11) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی کار مبنی بر تعیین حداقل حقوق و دستمزد روزانه در سال 1403، میزان جریمه کارفرمایانی که از خدمات اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد پروانه کار استفاده کنند، بابت هر روز اشتغال غیرمجاز مبلغ 11 میلیون و 943 هزار و 640 ریال تعیین شده که در صورت تکرار تخلف، این میزان 2 برابر خواهد شد.

سال گذشته جریمه به کارگیری اتباع غیر مجاز خارجی بابت هر روز اشتغال، 8 میلیون و 847 هزار و 140 ریال بود که این رقم در سال 1403 از سوی اداره کل اشتغال اتباع خارجی وزارت کار 11 میلیون و 943 هزار و 640 ریال اعلام شد


برچسب ها: اتباع خارجی - غیرمجاز - فاقد پروانه - اتباع - پروانه کار - مجاز - خارجی
آخرین اخبار سرویس:

جریمه به کارگیری اتباع غیر مجاز چند؟

جریمه به کارگیری اتباع غیر مجاز چند؟