مطالب مرتبط:
تاکید مجدد ماکرون بر طرح اعزام نیرو به اوکراین
تاکید مجدد ماکرون بر طرح اعزام نیرو به اوکراین
کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت تر است
رویای نتانیاهو؛ نیویورک تایمز از طرح نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اداره غزه پرده برداشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اردیبهشت 1403 ساعت 09:402024-05-04بين الملل

تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد


یک روزنامه انگلیسی نوشت دونالد ترامپ برای پایان دادن به جنگ اوکراین به صورت مسالمت آمیز طرح مفصلی دارد، اما تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آن را ارائه نخواهد کرد.

- یک روزنامه انگلیسی نوشت دونالد ترامپ برای پایان دادن به جنگ اوکراین به صورت مسالمت آمیز طرح مفصلی دارد، اما تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آن را ارائه نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه تایمز مدعی شد دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا طرحی مفصل برای حل مسالمت آمیز مناقشه اوکراین دارد؛ اما قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آن را ارائه نخواهد کرد.

یک منبع نزدیک به ترامپ که نخواست نامش فاش شود، به روزنامه تایمز گفت: (ترامپ) یک طرح دارد اما نمی خواهد درباره آن با شبکه های خبری صحبت کند، چون در آن صورت دیگر نمی تواند از آن استفاده کند.

به گفته این منبع، ترامپ قصد دارد برای پیروزی در انتخابات 2024 آمریکا، پایان بخشیدن به جنگ اوکراین را در فهرست وعده های اصلی خود قرار دهد.

این گزارش در حالی منتشر شده که ترامپ بارها گفته است در صورت پیروزی در انتخابات می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن این جنگ را تمام کند.

او همچنین در اواخر ماه میلادی گذشته گفت در صورت پیروزی در انتخابات تنها زمانی حاضر به حمایت از اوکراین خواهد شد که اروپا هم در این حمایت شریک باشد.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - ریاست جمهوری آمریکا - انتخابات ریاست - جمهوری آمریکا - دونالد ترامپ - ریاست جمهوری - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد

تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد