مطالب مرتبط:
ارزش 2 هزار و 210 میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
750 استخر پرورش ماهی در ماهنشان فعال است
زنجیره های ارزش صنایع قزوین در نمایشگاه اکسپو خوش درخشیدند
سقوط ریال با تورم ؛ دولت رییسی رکورد 80ساله ارزش پول ملی را شکست!
موشن گرافیک| برنامه توسعه زنجیره ارزش راهبردی مرکبات و کیوی مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 17:552024-04-30اقتصادي

ارزش 2 هزار و 210 میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم


مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به رشد قابل ملاحظه فعالیت های شیلاتی در این منطقه در سال گذشته، گفت: تولیدات صنعت پرورش ماهی در قفس در قشم بیش از دو هزار و 210 میلیارد ریال ارزش داشته است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به رشد قابل ملاحظه فعالیت های شیلاتی در این منطقه در سال گذشته، گفت: تولیدات صنعت پرورش ماهی در قفس در قشم بیش از دو هزار و 210 میلیارد ریال ارزش داشته است.

مریم نوری بالانجی امروز ،11 اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران در همین رابطه با اشاره به حمایت های سازمان منطقه آزاد قشم از فعالیت های شیلاتی به ویژه پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو، خاطرنشان کرد: در سال 1401 ارزش تولیدات واقعی پرورش ماهی در قفس قشم رقمی بالغ بر 840 میلیارد یال بوده است.

وی افزود: ارزش تولیدات واقعی پرورش ماهی در قفس قشم پارسال با رشد 163 درصدی نسبت به سال قبل تر، به دو هزار و 210 میلیارد ریال رسید که در نتیجه اجرای طرح های خوب شیلاتی و حمایت از فعالان این عرصه است.

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه حوزه پرورش ماهی در قفس قشم مورد توجه ویژه سرمایه گذاران در این منطقه است، افزود: میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در این حوزه در سال گذشته در همسنجی با سال قبلتر 118 درصد افزایش دا


برچسب ها: پرورش ماهی در قفس - ماهی در قفس - سازمان منطقه آزاد قشم - پرورش ماهی - سازمان منطقه آزاد - منطقه آزاد قشم - پرورش
آخرین اخبار سرویس:

ارزش 2 هزار و 210 میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم

ارزش 2 هزار و 210 میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم