مطالب مرتبط:
ماجرای اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران چیست؟
پرحاشیه و بی کیفیت مثل پرسپولیس سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد! آفتاب نو | اخبار ورزشی
واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتر و در نتیجه تأثیرگذاری بیشتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می تواند به تغییر سیاست های دولت ها و حتی تغییر
کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
ببینید | اعتراض شدید روحانیون به علیرضا پناهیان با شعار «حیدر حیدر»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 19:052024-05-02فرهنگي

اعتراض، اعتصاب و تعطیلی در کمین جشنواره کن


قرار است حدود 200 نفر از کارکنان جشنواره کن در جریان برگزاری دوره آتی این جشنواره دست به اعتراض نسبت به شرایط کاری خود بزنند.

- قرار است حدود 200 نفر از کارکنان جشنواره کن در جریان برگزاری دوره آتی این جشنواره دست به اعتراض نسبت به شرایط کاری خود بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 200 نفر از کارکنان جشنواره فیلم کن به همراه کارکنان جشنواره های دیگر در سراسر فرانسه در حال برنامه ریزی برای تظاهرات در طول این رویداد بر سر حقوق خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدد لاین، یش از دویست نفر از کارکنان بخش رسمی، بازار فیلم و بخش های جنبی کن در نظر دارند نسبت به شرایط کاری و حقوق پایین خود در افتتاحیه های بخش های جنبی، در روز نمایش فیلم های پر ستاره و در طول جشنواره به تظاهرات پرداخته و از احتمال اعتصاب و متوقف کردن فعالیت های کاری خود را هم مطرح کرده اند.

این گروه با عنوان زیر پرده های سینما، زباله ها، مجموعه کارکنان در مخاطره جشنواره های فیلم ، که از یکی شعار معروف شورش های ماه مه 1968 فرانسه برداشت شده است، رهبری اعتراض ها را بر عهده دارد.

کارکنان جشنواره فیلم دیگر فرانسه مانند جشنواره مستقل بوردو، جشنواره لومیر لیون و جشنواره بلفورت به این حرکت ملحق شده اند.


برچسب ها: جشنواره - کارکنان - جشنواره کن - اعتراض - شرایط - برگزاری - تظاهرات
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض، اعتصاب و تعطیلی در کمین جشنواره کن

اعتراض، اعتصاب و تعطیلی در کمین جشنواره کن