مطالب مرتبط:
برپایی غرفه پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی به مناسبت هفته سلامت در پارک لاله
قاب هایی از لاله های باغ ایرانی
لاله های زیبای باغ ایرانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 09:052024-04-23اجتماعي

«لاله واژگون» را نچینید


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به ممنوعیت چیدن لاله واژگون، گفت: از گردشگران انتظار داریم هنگام حضور در طبیعت هوای این گونه های کمیاب را داشته باشند و به هیچ عنوان لاله واژگون را نچینند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به ممنوعیت چیدن لاله واژگون، گفت: از گردشگران انتظار داریم هنگام حضور در طبیعت هوای این گونه های کمیاب را داشته باشند و به هیچ عنوان لاله واژگون را نچینند.

انشاءالله کولانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه لاله واژگون جزو گونه های گیاهی در معرض انقراض است، گفت: اگرچه لاله واژگون هنوز در منابع طبیعی کرمانشاه فراوانی دارد، اما اگر به عنوان یک ذخیره گاه ژنی حفاظت نشود، در معرض انقراض قرار خواهد رفت.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه برای حفاظت از لاله واژگون محدوده رویشگاهی این گونه های کمیاب را در استان قُرُق اعلام کرده‎ ایم، گفت: اجازه چرای دام را در محدوده رویشگاهی لاله های واژگون نمی دهیم و از گردشگران هم انتظار داریم هنگام حضور در طبیعت هوای این گونه های کمیاب را داشته باشند و به هیچ عنوان لاله واژگون نچینند.


برچسب ها: لاله واژگون - منابع طبیعی و آبخیزداری - واژگون - منابع طبیعی - استان کرمانشاه - کرمانشاه - مدیرکل منابع طبیعی
آخرین اخبار سرویس:

«لاله واژگون» را نچینید

«لاله واژگون» را نچینید