مطالب مرتبط:
ترویج شادی مؤمنانه، رویکرد برنامه های آستان قدس در دهه کرامت
هشت زندانی قم در دهه کرامت به آغوش خانواده باز خواهند گشت
جشن های دهه کرامت جلوه ای از ارادت ملت ایران به اهل بیت (ع) است
برنامه های کانون های خدمت رضوی قم در دهه کرامت تشریح شد
جزییات برنامه دهه کرامت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 10:252024-05-08فرهنگي

حرکت کاروان های شادی در دهه کرامت در تیران


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: کاروان های شادی هم زمان با دهه کرامت در این شهرستان به حرکت در آمده و در مناطق شهری و روستایی برنامه اجرا می کنند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: کاروان های شادی هم زمان با دهه کرامت در این شهرستان به حرکت در آمده و در مناطق شهری و روستایی برنامه اجرا می کنند.

علی معینی در گفت وگو با ایسنا به برنامه های دهه کرامت در تیران و کرون اشاره و اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط معنوی و مشارکت مردمی در بزرگداشت این مناسبت رویکرد برنامه ها بوده که مفاهیم رضوی و احسان و دوستی با اهل البیت(ع) گسترش خواهد یافت.

وی افزود: عمده برنامه های این دهه به صورت مردمی و مشارکت تشکل های مردمی اجرا خواهد شد که دستگاه های دولتی و اداری از آن ها حمایت می کند.

به گفته رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون، حرکت کاروان شادی با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ویژه خانواده ها، کودکان و نوجوان و مسابقه فرهنگی از جمله این برنامه ها است که در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود.

معینی ادامه داد: خادمین حرم حضرت معصومه(س) نیز در سه روز از این جشن های مردمی همراه با کاروان شادی خواهد بود و برنامه هایی را اجرا می کنند.


برچسب ها: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - دهه کرامت - برنامه - رییس اداره
آخرین اخبار سرویس:

حرکت کاروان های شادی در دهه کرامت در تیران

حرکت کاروان های شادی در دهه کرامت در تیران