مطالب مرتبط:
آخرین عکاسی طبیعت گرد 40 ساله در ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
سقوط مرگبار عکاس 40 ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
افزایش ابر و رگبار پراکنده در برخی مناطق کشور/ ورود سامانه جدید بارشی از فردا
جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 10:452024-05-05سياسي

بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد و یکی از بزرگترین بیمارستان های غرب کشور است.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد و یکی از بزرگترین بیمارستان های غرب کشور است.

بهرام دلفان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیمارستان نیایش سال 92 تحویل مسکن و شهرسازی و مصوبه اولین سفر احمدی نژاد به لرستان تحت عنوان بیمارستان جایگزین شهدای عشایر بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این بیمارستان به نام نیایش تغییر یافته که امیدواریم همین اسم بماند، افزود: بیمارستان شهدای عشایر به قوت خود باقی خواهد ماند و ردیف و اعتبار جداگانه دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: این پروژه سال 95 به خاتم الانبیا واگذار شده که 6 و نیم الی 7 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دلفان بیان کرد: از سال 95 تا دولت جدید یعنی 1400، 25 درصد پیشرفت داشته که 515 تخت بوده و 494 میلیارد تومان برای آن هزینه شده و در حال حاضر 65 درصد پیشرفت فیزیک دارد که بالغ بر 404 میلیارد تومان برای آن هزینه شده و به 611 تختخوابی ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اینکه به یک ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد و یکی از بزرگترین بیمارستان های غرب کشور است، گفت: درصورتی که منابع مالی آن تأمین


برچسب ها: بیمارستان - دانشگاه علوم پزشکی لرستان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی لرستان - رییس دانشگاه - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد

بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد