مطالب مرتبط:
قانون حمایت از خانواده و جوانی در محیط زیست گیلان اجرا می شود
هزینه فوق برنامه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید 40 درصد شهریه می شود
عبادی پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
رای تاریخی کمیته انضباطی فوتبال در حمایت از بانوان
بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 14:152024-05-08اجتماعي

حمایت از معلمان مدارس غیردولتی در قانون جدید این مدارس، مد نظر است


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با بیان اینکه در قانون جدید مدارس و مراکز غیردولتی، حمایت از معلمان این مدارس در دستور کار قرار گرفته است، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با بیان اینکه در قانون جدید مدارس و مراکز غیردولتی، حمایت از معلمان این مدارس در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در قانون جدید، ساعت آموزشی و پرورشی این همکاران از حدود 44 ساعت به 30 ساعت تقلیل پیدا کرده و بحث بیمه و دستمزد این همکاران نیز در این قانون مد نظر گرفته است.

احمد محمودزاده در حاشیه سفرش به تبریز در گفت وگو با ایسنا در تشریح این مطلب، اظهار کرد: بخشی از این حمایت ها در قالب حمایت های دولتی بوده و بخش دیگری نیز از طریق شهریه پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش جهت متوازن سازی شهریه های کف و بالا در مدارس غیردولتی، بیان کرد: امیدواریم با این رویکرد بتوانیم شهریه مدارسی را که پایین بود و نتواستند شهریه مورد نظرشان را اخذ کنند، به طور منطقی و از طریق متوازن سازی افزایش دهیم.

متناسب سازی شهریه و متوازن سازی بین شهریه کف و بالا امسال اتفاق خواهد افتاد و تلاش ها بر کنترل شهریه بالا و تاب آوری مردم است.


برچسب ها: مراکز غیردولتی - معاون وزیر آموزش و پرورش - مدارس - قانون جدید - وزیر آموزش و پرورش - رییس سازمان مدارس - مشارکت های مردمی
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از معلمان مدارس غیردولتی در قانون جدید این مدارس، مد نظر است

حمایت از معلمان مدارس غیردولتی در قانون جدید این مدارس، مد نظر است