مطالب مرتبط:
مردمی سازی سلامت لازمه دستیابی به توسعه پایدار است
مردمی سازی سلامت گامی در جهت برقراری عدالت/فعالیت 200 هزار سفیر سلامت در یزد
مردمی سازی سلامت لازمه دستیابی به توسعه پایدار است
حمایت از بخش خصوصی راهی برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در صنایع دستی است
تحقق شعار سال را فراموش نکنیم/ جهش تولید با مشارکت مردم در انتظار پایان انحصار زمین های دولتی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 16:302024-04-20پزشكي

مشارکت آفرینی، زمینه ساز تحقق مردمی سازی سلامت


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زبرخان، گفت: شبکه سازی و مشارکت آفرینی، زمینه ساز تحقق مردمی سازی سلامت و ارتقای سلامت خانواده و جامعه می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زبرخان، گفت: شبکه سازی و مشارکت آفرینی، زمینه ساز تحقق مردمی سازی سلامت و ارتقای سلامت خانواده و جامعه می شود.

حامد سلیمانی در گفت و گو با ایسنا با گرامیداشت هفته سلامت عنوان کرد: اجتماعی کردن سلامت، ارتقای سواد سلامت، آموزش مهارت های خود مراقبتی و مشارکت و نقش آفرینی ساختارمند برای شرکای سلامت، می تواند موجبات ارتقای سلامتی را در تمامی ابعاد و مؤلفه های آن فراهم کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زبرخان افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از مردم بوده و هست و مردم، به عنوان سفیران و شرکای سلامت نشان دادند هر زمان که در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها و در پیشبرد اهداف نظام سلامت دخیل و به کارگیری شدند، مثل طرح ریشه کنی فلج اطفال، بحران کرونا، پویش ملی سلامت دیابت و فشارخون و.

موفق و تأثیرگذار بودند.

وی با اشاره به اینکه امروزه سلامت تبدیل به یک اصل و فرآیند جهانی شده است، افزود: از این رو شعار هفته سلامت در سال جاری سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت تعیین شده تا نقش فراگیر مشارکت عمومی در سلامت آحاد مردم دنیا برجسته تر شود.


برچسب ها: مدیر شبکه بهداشت و درمان - سلامت - شبکه بهداشت و درمان - مدیر شبکه بهداشت - بهداشت و درمان - ارتقای سلامت - شبکه بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت آفرینی، زمینه ساز تحقق مردمی سازی سلامت

مشارکت آفرینی، زمینه ساز تحقق مردمی سازی سلامت