مطالب مرتبط:
کارشناس اداری (بخش فروش) - خانم
توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
توسعه هماهنگی و همکاری سازمان تأمین اجتماعی و دیوان عدالت اداری
کارمند اداری
توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در فضای مجازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 12:202024-04-22سياسي

دستگاه های اداری اردبیل ملزم به مشاوره با جامعه شناسان و روانشناسان شدند


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: به دستگاههای اداری و شهرداری ها ابلاغ کرده ایم در کارها و برنامه هایشان از تخصص و تجربه جامعه شناسان و روانشناسان در استان استفاده کنند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: به دستگاههای اداری و شهرداری ها ابلاغ کرده ایم در کارها و برنامه هایشان از تخصص و تجربه جامعه شناسان و روانشناسان در استان استفاده کنند.

رضوان باقلاچی در گفت و گو با ایسنا، با تأکید بر اهمیت استفاده از نظرات متخصصین در برنامه های کاری سازمانها، اظهار کرد: مسئولین دستگاههای اجرایی استان ملزم هستند از اشتراک نظرات اساتید جامعه شناسی و روان شناسی در پیشبرد اهداف سازمانی خود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری نیاز بیشتری برای استفاده از نظریات فوق را دارد و برای ساختن شهری متناسب با روحیه و نیاز شهروندان باید از نظرات متخصصان روانشناسی و جامعه شناسی بهره ببرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در خصوص جامعه آماری سازمان بهزیستی افزود: استفاده از نظریات جامعه شناسی برای تولیدات هنری معلولان جهت ایجاد و القای امید در جامعه می تواند مفید واقع شود.


برچسب ها: استفاده - استانداری اردبیل - روانشناسان - استان - اردبیل - جامعه - شهرداری ها
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اداری اردبیل ملزم به مشاوره با جامعه شناسان و روانشناسان شدند

دستگاه های اداری اردبیل ملزم به مشاوره با جامعه شناسان و روانشناسان شدند