مطالب مرتبط:
اینفوگرافیک | تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
اینفوگرافیک| تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
اینفوگرافی/ تمام «نه» های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 ساعت 00:002024-04-25بين الملل

روسیه: هر سلاح اتمی ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم


«ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز پنجشنبه گفت چنانچه آمریکا تصمیم به مستقر کردن تسلیحات هسته ای خود در لهستان بگیرد، مسکو این تسلیحات را به عنوان «اهداف مشروع» در زمان وقوع جنگ مستقیم با ناتو در نظر می گیرد.

- ماریا زاخارووا ، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز پنجشنبه گفت چنانچه آمریکا تصمیم به مستقر کردن تسلیحات هسته ای خود در لهستان بگیرد، مسکو این تسلیحات را به عنوان اهداف مشروع در زمان وقوع جنگ مستقیم با ناتو در نظر می گیرد.

روسیه هشدار داد تسلیحات هسته ای آمریکا در صورتی که در لهستان استقرار یابند به عنوان اهداف جنگی مشروع در نظر گرفته خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ماریا زاخارووا ، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز پنجشنبه گفت چنانچه آمریکا تصمیم به مستقر کردن تسلیحات هسته ای خود در لهستان بگیرد، مسکو این تسلیحات را به عنوان اهداف مشروع در زمان وقوع جنگ مستقیم با ناتو در نظر می گیرد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی ، زاخارووا در یک نشست مطبوعاتی از اظهارات چند روز پیش آندژی دودا ، رییس جمهور لهستان در یک مصاحبه که آمادگی کشورش برای میزبانی از تسلیحات هسته ای آمریکا را اعلام کرده بود انتقاد کرده و این موضع رییس جمهور لهستان را تحریک آمیز خواند.


برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه - وزارت امور خارجه روسیه - تسلیحات هسته ای - تسلیحات - وزارت امور خارجه - ماریا زاخارووا - سخنگوی وزارت
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: هر سلاح اتمی ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم

روسیه: هر سلاح اتمی ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم