مطالب مرتبط:
استاندار فارس: توزیع عدالت محور خدمات سرلوحه عملکرد دولت سیزدهم است
با توزیع بیش از 31 هزار انواع تراکتور با مجموع 2 میلیون و 700 اسب بخار توان
سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق / مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟ / زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی / جنگ نفت کش ها در خلیج فارس / دره آراکو از نمای نزدیک / چگونه یک سخنرانی عالی داشته باشیم؟ / بوگاتی دیوو، خودروی 5.8 میلیون دلاری
شهریه 65 میلیون تومانی برای مدارس غیردولتی!
فیلم| دیدار تیم های ذوب آهن و آلومینیوم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 15:002024-04-22پزشكي

توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس


رییس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از توزیع یک میلیون و 391 هزار و 32 مکمل آهن در سال تحصیلی جاری در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از توزیع یک میلیون و 391 هزار و 32 مکمل آهن در سال تحصیلی جاری در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه فارس خبر داد.

مریم مهارت امروز، 3 اردیبهشت ماه بیان اینکه کم خونی ناشی از فقرآهن یکی از کمبودهای شایع در جهان و ایران است، گفت: به منظور پیشگیری و کنترل این موضوع، طرح مکمل یاری با قرص آهن در دختران متوسطه اول و دوم مدارس استان انجام می شود.

وی افزود: از ابتدای سال تحصیلی جاری، توزیع یک میلیون و 391 هزار و 32 مکمل آهن در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه با همکاری آموزش و پرورش صورت گرفته است.

رییس گروه تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به توزیع یک میلیون و 28 هزار و 928 مکمل ویتامین دی در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه از آغاز مهر 1402 تاکنون، گفت: با توجه به نقشی که ویتامین دی در سلامت ایفا می کند و کمبود آن در دختران و پسران شایع است، مصرف ماهیانه این ویتامین به صورت مکمل 50 هزار توصیه می شود.


برچسب ها: معاونت بهداشت دانشگاه - دانشگاه علوم پزشکی شیراز - معاونت بهداشت - دانشگاه علوم - دانشگاه علوم پزشکی - دختران - علوم پزشکی شیراز
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس

توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس