مطالب مرتبط:
یک ژنرال ارشد نیروهای ارتش اسراییل: ارتش قدرت از بین بردن حماس را ندارد
ژنرال صهیونیست: ارتش قادر به سرنگونی حماس نیست
غافلگیری ارتش اسراییل و بازگشت به شمال غزه؛ تلاش سیزیفی تل آویو برای غلبه بر حماس
کشته های ارتش اسراییل به 621 نفر رسید
پیام تهدیدآمیز گردان های القسام علیه ارتش رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 17:302024-05-15بين الملل

حماس؛ ارتش در سایه


«گیوم آنسل» افسر سابق ارتش فرانسه نیز می گوید:«به رغم آن که ارتش اسراییل زیر ساخت های ظاهری حماس را نابود کرد اما این جنبش یک ارتش در سایه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از الجزیره، ارتش اسراییل یک ماه پیش اعلام کرد که جنبش مقاومت اسلامی(حماس) را در یک سوم شمال نوار غزه از بین برده است اما مبارزان این جنبش بار دیگر ظاهر شدند و این حکایت از آن دارد که هدف جنگی اصلی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در ریشه کن کردن حماس بسیار دور از دسترس است.

روزنامه لوپاریزین فرانسه گزارش خود را این گونه شروع کرد و نوشت در حالی که نگاه ها به سمت رفح نشانه رفته است بار دیگر آتش نبردها در دیگر مناطق نوار غزه شعله ور شد.

این روزنامه در گزارش خود به قلم لئو آگیس نوشت که ارتش اسراییل طی روزهای اخیر عملیات نظامی جدیدی را در شمال نوار غزه ساحلی آغاز کرد و هدف اعلام شده اش جلوگیری از بازسازی قدرت نظامی حماس عنوان شده است.

نویسنده در ادامه نوشت: منطقه جبالیا که بزرگترین اردوگاه پناهندگان در نوار غزه را در خود جای داده است و نیز منطقه الزیتون در شهر غزه بار دیگر تبدیل به صحنه درگیری های شدید شده اند.

این نویسنده در ادامه نوشت: روزنامه الایام فلسطین نوشت که تانک های ارتش رژیم اسراییل از اواخر هفته گذشته با پوشش آتشباری گسترده توپخانه ای و هوایی در این


برچسب ها: ارتش اسراییل - اسراییل - ارتش - نوار غزه - حماس - نخست وزیر اسراییل - بنیامین نتانیاهو
آخرین اخبار سرویس:

حماس؛ ارتش در سایه

حماس؛ ارتش در سایه