مطالب مرتبط:
حماس: سرنوشت صهیونیست ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست
تحلیلگر صهیونیست: حماس با حمله به رفح از بین نمی رود/تاوان حمله، مرگ اسرا و نظامیان ما است
ارتش اسراییل شکست را پذیرفت/ روز نخست مذاکرات آتش بس اسراییل و حماس پایان یافت+ جزییات/ شمار شهدای غزه به 34هزار و 683 نفر افزایش یافت
ارتش اسراییل شکست را پذیرفت/ روز نخست مذاکرات آتش بس اسراییل و حماس پایان یافت+ جزییات/ شمار شهدای غزه به 34هزار و 683 تن افزایش یافت
تصاویری از عملیات موفق حماس علیه پایگاه نظامیان صهیونیست | قدرت موشک های کوتاه برد رجوم را ببینید + ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:252024-05-06بين الملل

حماس: سرنوشت صهیونیست ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «موسی ابومرزوق» رییس دفتر روابط بین الملل حماس طی سخنانی اعلام کرد که به زودی نشستی میان گروه های فلسطینی در چین برگزار می شود.

- یکی از مقامات ارشد حماس با بیان اینکه صهیونیست ها به هیچ یک از اهداف خود در جنگ نرسیدند و خیزش دانشجویی در آمریکا و جهان بیانگر آشکار شدن ماهیت وحشی اسراییل برای دنیاست تاکید کرد در رفح هم چیزی جز شکست نصیب اشغالگران نمی شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، موسی ابومرزوق رییس دفتر روابط بین الملل حماس طی سخنانی اعلام کرد که به زودی نشستی میان گروه های فلسطینی در چین برگزار می شود.

ابومرزوق با ابراز امیدواری درباره پایان دادن به همه اختلافات و شکاف ها میان گروه های مختلف فلسطینی اظهار داشت که قطب های زیادی در جهان وجود دارد که ما به دنبال ارتباط با آن ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با هر آنچه که دارد از رژیم صهیونیستی حمایت می کند، گفت که آمریکا و اسراییل در آغاز نبرد طوفان الاقصی با همه کشور های جهان ارتباط برقرار کردند تا این کشور ها حماس را محکوم کنند.

این مقام حماس در واکنش به خیزش عظیم دانشجویی برای حمایت از فلسطین که از آمریکا شروع شد و به سایر کشور های جهان گسترش یافت تاکید کرد که آغاز جنبش دانشجویی در آمریکا و انتقال آن به دیگر ک


برچسب ها: بین الملل - گروه های فلسطینی - روابط بین الملل - موسی ابومرزوق - برگزار - صهیونیست ها - فلسطینی
آخرین اخبار سرویس:

حماس: سرنوشت صهیونیست ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست

حماس: سرنوشت صهیونیست ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست