مطالب مرتبط:
عملیات «وعده صادق» به تمام شیاطین و دشمنان و جبهه باطل حمله کرد/اعتراف مقامات آمریکایی به عدم پیروزی مقابل ایران طی 45 سال اخیر
عکس های سحر قریشی در مقابل کاخ سفید آمریکا
عکس های جدید سحر قریشی در مقابل کاخ سفید آمریکا
اقتصاد آمریکا برای شروع سال 2024 به شدت کاهش یافت
اجازه نمی دهیم اقلیم کردستان به مرکزی برای تهدید جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 00:452024-05-07سياسي

آمریکا در 45 سال اخیر هیچ پیروزی ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا طی 45 سال اخیر هیچ پیروزی ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است.

- ایسنا/سمنان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا طی 45 سال اخیر هیچ پیروزی ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است.

سردار فدوی، 18 اردیبهشت در سفر به سمنان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای نام برد و افزود: در طی 45 سال گذشته بارها بر دشمن خبیث خود پیروز شده ایم.

وی با بیان این که دشمن تلاش می کند تا ما را از پیروزی نهایی بازدارد، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی 8 ساله و آنگاه که پای جان در میان بود، با رشادت رزمندگان اسلام، دشمن شکست خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه، جنگ اقتصادی را جبهه دیگر دشمن علیه کشورمان ارزیابی کرد و گفت: بدون شک در جنگ اقتصادی نیز با کار جهادی و انقلابی به پیروزی خواهیم رسید.

سردار فدوی با اشاره به این که خداوند همواره یاور این انقلاب بوده، ادامه داد: از ابتدای انقلاب، پای هر کاری رفته ایم، خداوند ما را به پیروزی رسانده است.

بحمدالله در کشور ما انسان هایی مومن، متقی و پرتلاش با بهره هوشی بسیار بالا حضور دارند که در هر کاری پیروزند.

وی به معضل کم آبی در کشور پرداخت و اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران برای به سرانجام رسانی نهضت آبرسانی به روستاها


برچسب ها: جانشین فرمانده کل سپاه - جمهوری اسلامی - فرمانده کل سپاه پاسداران - فرمانده کل سپاه - سپاه پاسداران انقلاب - اسلامی - پیروزی
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در 45 سال اخیر هیچ پیروزی ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است

آمریکا در 45 سال اخیر هیچ پیروزی ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است