مطالب مرتبط:
صدور جواز تاسیس و شروع عملیات اجرایی اولین شهر مسکونی در استان قم
جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران
برگزاری نشست مدیران کانون های بسیج رسانه استان تهران در شهرستان قدس
آمادگی خدمات رسانی سازمان ثبت احوال استان تهران در روز جمعه
افزایش 15 درصدی ارزش صادرات غیر نفتی استان تهران در سال گذشته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 13:202024-05-09اقتصادي

صدور بیش از 7300 مجوز مشاغل خانگی در استان تهران


بر اساس گزارش ها در سال گذشته بیش از 7300 مجوز در حوزه مشاغل خانگی صادر و بیش از 2200 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان کسب و کارهای خانگی اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشاغل خانگی یکی از مهم ترین بسترهای رشد و شکوفایی اقتصاد خانوارهاست که بستر رشد اقتصادی و رونق تولید را فراهم می کند.

این دسته کسب و کارها مصرف انرژی و هزینه های تولید را کاهش می دهند و با حذف هزینه های سنگین اجاره بها و هزینه ایاب و ذهاب زودتر به بهره برداری و درآمدزایی و ثمردهی می رسند.

از نگاه کارشناسان بازار کار، توجه به مشاغل خانگی و کارآفرینی خانگی یکی از زیرمجموعه های مهم حوزه تولید و کارآفرینی به شمار می رود که بیشتر افراد فعال در آن را زنان تشکیل می دهند.

به زعم آنها ایجاد خوداشتغالی بین اعضای خانواده، عدم نیاز به دریافت تسهیلات کلان و کاهش هزینه های بهره برداری از ویژگی ها و مزایای ایجاد کسب و کارهای خانگی است.

طبق آخرین گزارش ها در استان تهران 221 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی اختصاص یافته و با پیگیری های لازم بین دستگاه های اجرایی و بانک های عامل مبلغ 226 میلیارد تومان تسهیلات به 1677 طرح متقاضی مشاغل خانگی پرداخت شده که این رقم در مقایسه با سال قبل رشد 78 درصدی در سهم اعتبار را به دنبال داشته است.


برچسب ها: مشاغل خانگی - خانگی - بهره برداری - هزینه - مشاغل - کارآفرینی - تسهیلات قرض الحسنه
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 7300 مجوز مشاغل خانگی در استان تهران

صدور بیش از 7300 مجوز مشاغل خانگی در استان تهران