مطالب مرتبط:
طرح آبرسانی غیرشرب پارک علم و فناوری خراسان شمالی اجرا شد
عملیات اجرایی آبرسانی پارک علم و فناوری خراسان شمالی آغاز شد
ایجاد 30 هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
خراسان شمالی میزبان هفتمین جشنواره ملی آواها و نواهای رضوی
5 میلیمتر باران در کاستان خراسان شمالی ثبت شد 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 18:502024-04-24اقتصادي

ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری


رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از ارتقای 13 پله ای این مجموعه در اقتصاد دانش بنیان کشور خبر داد و گفت: قرار است شهرک فناوری در استان ایجاد شود.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از ارتقای 13 پله ای این مجموعه در اقتصاد دانش بنیان کشور خبر داد و گفت: قرار است شهرک فناوری در استان ایجاد شود.

قربانی محمدرضا پنجم اردیبهشت ماه در آیین کلنگ زنی طرح انتقال آب غیر شرب به واحدهای فناور استان، از توافق با شهرک های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت 30 هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیر خانه کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان توصیف کرد و گفت: برای تسریع در انجام امور، بروکراسی اداری در پارک و واحد های زیرمجموعه عملا وجود ندارد و رتبه پارک در ستاد اقتصاد دانش بنیان استان که در سال گذشته 26 کشوری بود، امسال با 13 رتبه ارتقا به 13 کشوری رسیده است.

محمدرضا حسین نژاد در آیین آغاز این پروژه، فعالیت های قبلی پارک علم و فناوری را زمینه ساز حرکت پرشتاب این پارک خواند و ادامه داد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده استان هایی مثل خراسان رضوی، باعث افتخار است.


برچسب ها: پارک علم و فناوری خراسان - اقتصاد دانش بنیان - پارک علم و فناوری - خراسان شمالی - فناوری - علم و فناوری - شهرک فناوری
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری

ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری