مطالب مرتبط:
بخش زیادی از 30 میلیون گیمر دانشجو هستند
کسب رتبه نخست استان اردبیل در میزان رشد بخش دانش بنیان کشور
کسب رتبه نخست استان اردبیل در میزان رشد بخش دانش بنیان کشور
زارع پور: با اضافه شدن قم، آمار تحت پوشش فیبر نوری به 7.5 میلیون خانوار در کشور می رسد
7.5 میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار می گیرند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 16:252024-05-08دانش

بخش زیادی از 30 میلیون گیمر کشور دانشجو هستند


سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان دانشجویان گفت: بیش از 30 میلیون گیمر داریم که بخش زیادی از آن ها را دانشجویان تشکیل داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم نعیمی در دومین نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور گفت: سازمان امور دانشجویان متولی سلامت جسمانی و سلامت روانی و مجموعه ای از خدمات متنوع رفاهی برای دانشجویان دانشگاه های تابعه وزارت علوم است.

وی ادامه داد: رییس سازمان امور دانشجویان با هدف گذاری هایی که برای ارتقای خدمات کمی و کیفی در بخش های مختلف داشته اند تلاش کرده تا دانشگاه ها را به سمت و سویی ببرد که روحیه نشاط، شادابی، پویایی و تحرک در دانشگاه ها کاملاً بروز یابد.

مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی با بیان اینکه یکی از فعالیت های مهم سازمان برپایی المپیاد ورزش های فناورانه دانشجویی است، اظهار کرد: ما بیش از 30 میلیون گیمر فعال در کشور داریم که بخش زیادی از آن ها را دانشجویان تشکیل داده اند در نتیجه برای جذب حداکثری و جهت دهی به نیروی جوانی این دانشجویان عزیز باید تلاش کنیم.

وی ادامه داد: المپیاد بازی های فناورانه دانشجویی 18 محور مسابقاتی دارد تا بتواند خلاقیت، پویایی و نشاط را در جامعه دانشجویی ایجاد کند و به استعداد یابی و هدایت آن ها بپردازد.


برچسب ها: دانشجو - دانشجویان - امور دانشجویان - سازمان امور دانشجویان - دانشگاه ها - دانشگاه - رییس سازمان امور دانشجویان
آخرین اخبار سرویس:

بخش زیادی از 30 میلیون گیمر کشور دانشجو هستند

بخش زیادی از 30 میلیون گیمر کشور دانشجو هستند