مطالب مرتبط:
3 چالش مهم مدیریتی هرمزگان از زبان رییس کل دادگستری
حمایت سومین جمهوریخواه از تلاش ها برای برکناری رییس مجلس نمایندگان آمریکا
فوری؛ دستور رییس جمهور برای واریز مرحله سوم سود سهام عدالت در سال 1403 | شارژ سود سهام عدالت در حساب ها | واریز نفری 400 هزار تومان سود سهام عدالت برای مرحله سوم
بررسی بخش دوم بودجه 1403 کل کشور در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار می گیرد
فیلم | مطالبات دامغانی ها و خوش خبری های رییس جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 10:352024-04-20سياسي

دستور رییس کل دادگستری هرمزگان برای رسیدگی به مطالبات مطرح شده از سوی نمایندگان مجلس


رییس کل دادگستری هرمزگان به یکی از معاونین خود مأموریت داد به صورت ویژه و در چارچوب موازین قانونی به مطالبات مطرح شده از سوی نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی رسیدگی کند.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان به یکی از معاونین خود مأموریت داد به صورت ویژه و در چارچوب موازین قانونی به مطالبات مطرح شده از سوی نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی رسیدگی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا در هرمزگان، احمد مرادی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی امروز اول اردیبهشت با رییس کل دادگستری هرمزگان دیدار و گفتگو کردند.

مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان در این دیدار، بر لزوم هم اندیشی، همکاری، هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر بین نمایندگان قوای مقننه و قضاییه در استان تأکید کرد.

وی در ادامه افزود: خدمت رسانی به موقع و مطلوب یکی از گفتمان های دوران نوین تحول قضایی است که ریاست محترم قوه قضاییه همواره بر آن تأکید نموده اند.

قهرمانی یادآور شد: دستگاه قضایی استان هرمزگان نیز در این راستا تدابیر ویژه ای را برای رفع چالش های مرتبط با این موضوع در سطح استان اتخاذ نموده است.


برچسب ها: رییس کل دادگستری هرمزگان - دادگستری هرمزگان - رییس کل دادگستری - هرمزگان - مجلس شورای اسلامی - نمایندگان - نمایندگان مردم
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس کل دادگستری هرمزگان برای رسیدگی به مطالبات مطرح شده از سوی نمایندگان مجلس

دستور رییس کل دادگستری هرمزگان برای رسیدگی به مطالبات مطرح شده از سوی نمایندگان مجلس