مطالب مرتبط:
جزییات آغاز فروش خودرو های وارداتی از امروز 16 اردیبهشت 1403 + جزییات
آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزییات
دور جدید فروش خودروهای وارداتی آغاز شد + جزییات
معرفی کامل 4 خودروی وارداتی جدید + جزییات
جزییات دور جدید فروش خودرو های وارداتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 20:152024-05-05اقتصادي

جزییات فروش 5 خودروی وارداتی


طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودرو های وارداتی که نخستین دور از فروش خودروهای برقی است، فقط برای متقاضیان مرحله نخست ثبت نام خودروهای وارداتی که اسفند 1401 با بلوکه کردن وجه 500 میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت نام .

- طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودرو های وارداتی که نخستین دور از فروش خودروهای برقی است، فقط برای متقاضیان مرحله نخست ثبت نام خودروهای وارداتی که اسفند 1401 با بلوکه کردن وجه 500 میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت نام کرده و نوبت دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از آغاز نخستین طرح فروش خودروهای برقی و هیبریدی وارداتی از عصر یکشنبه 16 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی تقدسی با اعلام این خبر تاکید کرد که در این طرح چهار خودروی وارداتی شامل خودروهای برقی، هیبریدی و بنزینی، فقط برای ثبت نام کنندگان مرحله نخست خودروهای وارداتی که اسفند 1401 ثبت نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت نام جدیدی صورت نمی گیرد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که نخستین دور از فروش خودروهای برقی است، فقط برای متقاضیان م


برچسب ها: خودرو - فروش خودرو - وارداتی - خودروهای برقی - خودرو های وارداتی - خودروهای وارداتی - فروش
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فروش 5 خودروی وارداتی

جزییات فروش 5 خودروی وارداتی