مطالب مرتبط:
آغاز سرمایه گذاری 180 هزار بشکه ای در پالایشگاه خوزستان
درمان رایگان کودکان کمتر از 7 سال/ سرمایه گذاری برای نظام سلامت کشور
جذب سرمایه گذار برای ایجاد کاربری در طبقه دوم میدان امام اصفهان
جشنواره اقوام ایران زمین در لرستان باعث تبادل فرهنگی و جذب سرمایه گذار می شود
مزایای ذاتی کرمان برای جذب سرمایه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 21:152024-05-12اقتصادي

کسب رتبه اول خوزستان در جذب سرمایه گذاری خارجی در سال گذشته


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از کسب رتبه اول استان خوزستان در جذب سرمایه گذاری خارجی در سال 1402 با اشتغال پیش بینی شده بیش از 2000 نفر خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از کسب رتبه اول استان خوزستان در جذب سرمایه گذاری خارجی در سال 1402 با اشتغال پیش بینی شده بیش از 2000 نفر خبر داد.

محمد راضی جلالی امروز، 23 اردیبهشت ماه در خصوص توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت های اشتغال ساز در استان بیان کرد: ایجاد چنین فرصت هایی مستلزم بسترسازی مناسب جهت جذب و حضور سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خارجی است.

وی افزود: با توجه به اینکه جذب سرمایه گذاری به شکل گسترده مورد تاکید دولت سیزدهم است و با تاکید بر اهمیت این موضوع در بالا بردن سطح توسعه اقتصادی در استان عنوان کرد: ایجاد بسترهای مناسب جهت توسعه سرمایه گذاری های داخلی و خارجی و در نهایت افزایش سطح اشتغال در استان، در اولویت کاری این معاونت قرار دارد و به صورت مستمر در حال پیگیری است.

راضی جلالی ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص بسترسازی سرمایه گذاری، عنوان کرد: برای این منظور نسبت به بازنگری در فرایندهای سرمایه گذاری با هدف اصلاح و کاهش زمان صدور استعلام ها و مجوزها و حذف استعلام های غیر ضروری اقدام شد.


برچسب ها: جذب سرمایه گذاری - سرمایه گذاری - سرمایه گذاری خارجی - سرمایه - خوزستان - هماهنگی امور اقتصادی - استانداری خوزستان
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول خوزستان در جذب سرمایه گذاری خارجی در سال گذشته

کسب رتبه اول خوزستان در جذب سرمایه گذاری خارجی در سال گذشته