مطالب مرتبط:
قدردانی «شورای ائتلاف» از حضور مردم در انتخابات
قدردانی استاندار زنجان از حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
حسین علایی: امام خمینی(س) حاکمیت را حق آحاد مردم می دانستند/ کاهش مشارکت مردم در انتخابات، یعنی اکثریت مردم سیاست های جاری کشور را قبول ندارند/ کسی که با رأی هشت درصد مردم به مجلس می رود که نماینده اکثریت مردم نیست
طعنه نماینده تهران به قالیباف پس از رأی نیاوردن در انتخابات /مردم می خواهند طرحی نو دراندازند
قدردانی استاندار زنجان از مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 22:002024-05-12سياسي

حضور پرشور مردم در انتخابات مصداق جهاد بود


نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در انتخابات مصداق جهاد بود زیرا باعث عقب راندن و تضعیف دشمنان نظام شد.

- آیت الله سید محسن طاهری امروز یکشنبه، 23 اردیبهشت در جمع مسئولان و اعضای هیئت نظارت و اجرایی و بازرسی شهرستان کلاله با اشاره به اینکه انتخابات در سال گذشته برای نظام و انقلاب بسیار حساس و تایین کننده بود، گفت: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته بود تا با کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات پشتوانه مردمی انقلاب را تضعیف کند.

وی با بیان اینکه با همت مردم و مسئولان امسال شاهد انتخابات پرشور بودیم، تصریح کرد: نخبگان، مسئولان دلسوز و نیروهای انقلابی همه به میدان آمدند و با همت جمعی نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کرده و برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارات ایران ثبت کردند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه منتخبین مردم در خبرگان باید مشکلات و مسائل مردم را بشنوند و به مسئولان بالادستی منتقل کنند، افزود: استان گلستان از ظرفیت های متنوع و کم نظیری در کشور برخوردار است که باید از این ظرفیت ها در جهت رشد و توسعه استان بهره گرفت.

طاهری خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام کارشناسان، گلستان از نظر فرصت های مناسب برای اشتغال رتبه چهارم را در کشور دارد اما وضعیت اشتغال در کشور بسیار نامناسب است و د


برچسب ها: انتخابات - حضور مردم در انتخابات - مجلس خبرگان رهبری - مردم - نماینده مردم - خبرگان رهبری - مجلس خبرگان
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در انتخابات مصداق جهاد بود

حضور پرشور مردم در انتخابات مصداق جهاد بود