مطالب مرتبط:
احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان در شهر جدید پرند
معاون عمرانی استاندار ایلام: مدیران پیگیر تکمیل طرح های سفر رییس جمهور به استان باشند
تصاویر/ نشست مدیران مرکز اسلامی استان آذربایجان غربی
احداث 54 زمین مینی فوتبال در استان بوشهر
👈رییس شعبه پخش استان ( بدون هزینه برای کارجو)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 10:552024-04-23اجتماعي

وجود 22 مرکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان ایلام


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: این کانون در استان، با 22 مرکز ثابت و سیار و بیش از 177 هزار جلد کتاب تخصصی کودک و نوجوان در حال ارائه خدمت است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: این کانون در استان، با 22 مرکز ثابت و سیار و بیش از 177 هزار جلد کتاب تخصصی کودک و نوجوان در حال ارائه خدمت است.

فاطمه رستگار با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: همه کتاب های مراکز ما از انتشارات خود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و می توان گفت این مراکز در وهله نخست کتابخانه های تخصصی کودک و نوجوان هستند.

وی با اشاره به اینکه در این مراکز، مربیان ما فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی و اسلامی برای کودکان و نوجوانان اجرا می کنند، خاطرنشان کرد: بیش از 60 کارگاه عمومی و تخصصی برای این اقشار داریم که مهارت های عمومی و تخصصی کودکان و نوجوانان استان را ارتقا می دهد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام همچنین به اجرای برنامه پیک امید اشاره کرد و گفت: در این طرح، مربیان مراکز سیار و روستایی ما با حضور در مناطق کم برخوردار و عشایری، برنامه های کانون را در محل، انجام می دهند که گام خوبی برای اجرای عدالت آموزشی در استان است.


برچسب ها: کانون پرورش فکری کودکان - کودکان و نوجوانان - کانون پرورش فکری - نوجوان - مدیرکل کانون پرورش فکری - نوجوانان - پرورش فکری
آخرین اخبار سرویس:

وجود 22 مرکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان ایلام

وجود 22 مرکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان ایلام