مطالب مرتبط:
میترا رفیع ازدواج کرد ! + عکس پاسخ حیرت آور خانم بازیگر به تبریکات ازدواجش !
دستینی اودوگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رویای حضور در یورو 2024 بر باد رفت!
میترا رفیع ازدواج کرد ! + عکس باورنکردنی از دسته گل خیلی زیبا بازیگر گیلدخت
رویای المپیک اسطوره کشتی آمریکا چگونه بر باد رفت؟
رویای المپیک غرق شد؛ الناز شفیعیان به سهمیه پاریس نرسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 11:152024-04-21ورزشي

رویای رفیع


پرسپولیس در پست دروازه بانی صاحب یک گلر ذخیره مطمئن و ارزان شده که از نساجی به این تیم آمده و حالا به نخستین دروازه بان تاریخ لیگ برتر تبدیل شده که در 4 مسابقه نخستش کلین شیت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همشهری نوشت: زمانی که علیرضا بیرانوند مصدوم شد و از دسترس کادر فنی پرسپولیس بیرون رفت، سرخپوشان 3گل بیشتر از رقیب آبی پوش خورده و عنوان بهترین خط دفاعی را به رقیب واگذار کرده بودند.

به تبع همین گل های خورده، قرمزها جنگ تفاضل گل را هم به آبی ها باخته بودند؛ جنگی که با توجه به اعلام سازمان لیگ و تساوی 2 تیم در بازی رودررو می تواند نقش مهمی در انتخاب قهرمان این فصل داشته باشد.

اما به محض اینکه امیررضا رفیعی به جای بیرانوند درون دروازه قرار گرفت، کلین شیت های متوالی سرخپوشان آغاز شد و تیم اوسمار ویرا دیگر هیچ گلی دریافت نکرد.

در مقابل، استقلالی ها در همین بازه زمانی 4گل از 2 تیم مس رفسنجان و شمس آذر خوردند و در این زمینه از پرسپولیس عقب افتادند.

این دستاورد عجیبی بود که حتی خوش بین ترین پرسپولیسی ها هم باور نمی کردند با ورود دروازه بان جوان و کم تجربه شان به جای بیرانوند به آن دست پیدا کنند.

رفیعی یک بار به خاطر محرومیت بیرانوند مقابل ذوب آهن بازی کرد و 3بار هم به خاطر مصدومیت گلر شماره یک تیم ملی مقابل گل گهر، ملوان و نفت آبادان به زمی


برچسب ها: دروازه بان - دروازه - کادر فنی پرسپولیس - سرخپوشان - پرسپولیس - بیرانوند - کلین شیت
آخرین اخبار سرویس:

رویای رفیع

رویای رفیع