مطالب مرتبط:
فیلم| اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی گرامیداشت دهه کرامت در خاش
اجرای برنامه های فرهنگی در تهران به مناسبت دهه کرامت
اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت در 25 بقعه استان مرکزی
اجرای برنامه های فرهنگی در تهران به مناسبت دهه کرامت
اجرای بیش از 400 عنوان برنامه گرامیداشت دهه کرامت در گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 15:352024-05-12سياسي

اجرای 100 برنامه در دهه کرامت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،ستار هدایت خواه،مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد برنامه های دهه کرامت و هفدهمین دوره جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید با بیان این که کاروان زیر سایه خورشید امشب وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می شود، - مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: 100 برنامه فرهنگی با حضور کاروان های زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت برای این استان برنامه ریزی و آماده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ،ستار هدایت خواه،مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد برنامه های دهه کرامت و هفدهمین دوره جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید با بیان این که کاروان زیر سایه خورشید امشب وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می شود، افزود: امسال با شعار یا امام رضا (ع) با شما سربلندیم به استقبال کاروان زیر سایه خورشید می رویم.

  هدایت خواه ادامه داد: 18 کانون خادم یاری تخصصی در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد که کار خدمت رسانی به مردم در زمینه های مختلف را انجام می دهند.

  مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امسال حدود 40 عنوان برنامه در کانون های خادم یاری استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - نمایندگی آستان قدس رضوی - استان کهگیلویه و بویراحمد - کاروان زیر سایه خورشید - بویراحمد - کهگیلویه - آستان قدس رضوی
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 100 برنامه در دهه کرامت

اجرای 100 برنامه در دهه کرامت