مطالب مرتبط:
شهردار مشهد مقدس: در امر خلاقیت و نوآوری رتبه یک را در کشور داریم | راه اندازی سامانه برای مسائل و مشکلات شهر
راه اندازی کاغذسازی زاگرس کمک به صنعت نشر کشور
شهردار مشهد مقدس: در امر خلاقیت و نوآوری رتبه یک را در کشور داریم | راه اندازی سامانه ای برای شناسایی مسائل و مشکلات شهر
فروردین طلیعه ای با عطر قرآن و روایت باران/ خبر خوش راه اندازی «بازار هنری ایران»
شورای مشورتی مصرف بهینه نان در فارس راه اندازی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 11:502024-04-21فناوري

راه اندازی 5 ایستگاه سنجش کیفیت هوا در قم


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: پنج ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم در سطح شهر راه اندازی می شود.

- ایسنا/قم مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: پنج ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم در سطح شهر راه اندازی می شود.

علی مؤمن حجازی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با اشاره به استفاده از مسئله اینترنت اشیا در مدیریت شهری اظهار کرد: یکی از مهم ترین پروژه های شهرداری در حوزه هوشمندسازی شهری این موضوع بوده که جزء قله های تکنولوژی جهان محسوب می شود.

وی اجرای زیرساخت های این موضوع در طول سال 1402 توسط شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و افزود: سال 1403 توسعه مؤلفه های اینترنت اشیا را در دستور کار داریم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با بیان اینکه مسئله اینترنت اشیا در موضوعات مختلف از جمله مدیریت فضای سبز شهری می تواند کاربرد داشته باشد، خاطرنشان کرد: یکی از مثال های این موضوع، آبیاری فضای سبز با بهره وری بسیار بالا است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر در حال نصب کنتورهای هوشمند هستیم که فرکانس های رادیویی خود را در بستر اینترنت اشیا دریافت خواهند کرد، گفت: این کنتورها از راه دور قابل کنترل بوده و مصرف آب بهینه می شود.


برچسب ها: فناوری اطلاعات و ارتباطات - مدیرعامل سازمان فناوری - سازمان فناوری اطلاعات - شهرداری قم - شهرداری - فناوری اطلاعات - اینترنت اشیا
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 5 ایستگاه سنجش کیفیت هوا در قم

راه اندازی 5 ایستگاه سنجش کیفیت هوا در قم