مطالب مرتبط:
آغاز عرضه ارز مسافرتی ویژه زائران حج از فردا
زمان توزیع ارز مسافرتی زائران اعلام شد
ارائه ارز مسافرتی به زائران حج تمتع از فردا
جزییات ارز حجاج 1403 اعلام شد
حجاج چقدر ارز می گیرند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 11:002024-05-12اقتصادي

پرداخت ارز اختصاصی حج و ارز مسافرتی به حجاج بدون شرط


بر اساس اعلام بانک مرکزی، استفاده حجاج از ارز مسافرتی تا سقف 500 دلار علاوه بر ارز اختصاصی حج، مجاز است و برای حجاج حج تمتع، شرط یک بار استفاده از ارز برای سفر خارجی، - بر اساس اعلام بانک مرکزی، استفاده حجاج از ارز مسافرتی تا سقف 500 دلار علاوه بر ارز اختصاصی حج، مجاز است و برای حجاج حج تمتع، شرط یک بار استفاده از ارز برای سفر خارجی، بلا مانع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام سازمان حج و زیارت، سقف عرضه ارز ویژه حج تمتع، برای هر زائر پنج سال به بالا به مبلغ حداکثر 500 دلار است و از امروز 23 اردیبهشت ماه، از طریق سامانه بله بانک ملی و همچنین با حضور در شعب منتخب این بانک (260 شعبه منتخب بانک ملی در سراسر کشور) قابل دریافت است.

علاوه بر این، بنابر اعلام بانک مرکزی، در پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال، محدودیتی برای دریافت سالانه ارز مسافرتی وجود ندارد و شرط یک بار استفاده از ارز مسافرتی در هر سال برای حجاج حج تمتع، بلا مانع است.

فروش ارز مسافرتی نیز به صورت غیر حضوری، صرفا در پیام رسان بله و به صورت حضوری تنها در شعب ارزی منتخب بانک ملی امکان پذیر است.

گفتنی است؛ امسال حدود 87 هزار و 550 نفر از ایران به حج می روند و پروازهای حج قرار است از امروز 23 اردیبهشت ماه آغاز شود.


برچسب ها: ارز مسافرتی - استفاده - حج تمتع - بانک - اختصاصی - اعلام - حجاج
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت ارز اختصاصی حج و ارز مسافرتی به حجاج بدون شرط

پرداخت ارز اختصاصی حج و ارز مسافرتی به حجاج بدون شرط