مطالب مرتبط:
رییس سازمان شیلات: توسعه آبزی پروری، راهکار رونق اقتصاد دریا محور است
احداث پل خلیج فارس؛ مادر توسعه جزیره قشم
سید محمد خاتمی: حکمرانی خوب برآمده از رأی و نظر مردم و ابزاری برای خدمت به مردم است، نه ارباب مردم! حکمرانی بد ابزارسازی می کند؛ از نهاد آموزش و پرورش، نهاد اقتصاد، نهاد دین/ معلمان امروز در معیشت در مضیقه هستند
آغاز رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران
نخستین رویداد بین المللی همتایابی اقتصاد دریا محور در قشم گشایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 11:052024-05-15اقتصادي

مردم جزیره قشم محور توسعه و رونق اقتصاد دریامحور هستند


قشم این روزها میزبان نخستین رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران با حضور سفرایی از 10 کشور جهان و فعالان اقتصادی و ده ها سازمان و شرکت دانش بنیان است.

- ایسنا/هرمزگان قشم این روزها میزبان نخستین رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران با حضور سفرایی از 10 کشور جهان و فعالان اقتصادی و ده ها سازمان و شرکت دانش بنیان است.

عادل پیغامی -مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم- (امروز 26 اردیبهشت ماه)، درباره نخستین رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران که در این جزیره در آب های خلیج فارس در حال برگزاری است، اظهار کرد: قشم هاب اقتصاد دریاپایه است و همه کسب و کارهای اقتصاد دریاپایه در قشم از گردشگری تا آبزی پروری، از پارک زیست فناوری تا کشتی سازی و تک تک کسب و کارهای دریاپایه در قشم وجود دارد.

به گفته وی، قشم کانون کسب و کارهای دریاپایه است و مردم این جزیره با فرهنگ دریایی خود، محور توسعه و رونق اقتصاد دریامحور هستند.

پیغامی با بیان این که سند توسعه دریایی که پیش نویس آن متوقف بود در حال نگارش است، خاطرنشان کرد: آنچه در قالب فرهنگ دریاپایه، ایرانیان بدان نیازمندند در قشم به وفور دیده می شود.


برچسب ها: اقتصاد - دریامحور - بین المللی - شرکت دانش بنیان - فعالان اقتصادی - محور - دانش بنیان
آخرین اخبار سرویس:

مردم جزیره قشم محور توسعه و رونق اقتصاد دریامحور هستند

مردم جزیره قشم محور توسعه و رونق اقتصاد دریامحور هستند