مطالب مرتبط:
ساخت 54 کلاس درس در مناطق محروم 5 استان کشور
40 درصد کلاس های درس بَردَسکَن خراسان رضوی هوشمندسازی شده است
نیاز آذربایجان غربی به 5000 کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری
10هزار کلاس درس افتتاح می شود
تحویل 10 هزار کلاس درس طی سال جاری در صورت تزریق بودجه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 15:252024-04-30اجتماعي

البرز به 11 هزار کلاس درس جدید نیاز دارد


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: سالانه بین 8 تا 9 هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی استان از طریق مهاجرت اضافه می شود و همین نیاز به توسعه فضای آموزشی را دو چندان کرده است.

- ایسنا/البرز مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: سالانه بین 8 تا 9 هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی استان از طریق مهاجرت اضافه می شود و همین نیاز به توسعه فضای آموزشی را دو چندان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حجرگشت روز سه شنبه 11 اردیبهشت در مراسم تجلیل از معلمان اظهار کرد: بیشترین مشکلی که در بحث تراکم دانش آموزی با آن مواجه هستیم، موضوع مهاجرت است و به این علت تراکم دانش آموزی در استان بسیار بالاست.

در این خصوص مشکلی که به ویژه در شهر کرج و فردیس با آن مواجه هستیم، مشکل کمبود زمین است لذا تقاضا داریم که ارگان ها و نهادهای ملی چنانچه زمینی دارند، در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند تا در مسیر نهضت مدرسه سازی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در صورت تامین زمین با استفاده از منابع دولتی، استانی و خیرین که بیشترین سهم را در این مشارکت دارند، می توانیم از این فضاها در جهت توسعه فضای آموزشی استفاده کنیم.

در حال حاضر در بحث اعتبارات دولتی و خیرین مشکل کمتری وجود دارد و مشکل اصلی توسعه فضای آموزشی کمبود زمین در این دو شهر است.


برچسب ها: دانش آموز - دانش آموزی - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - تراکم دانش آموزی - استان
آخرین اخبار سرویس:

البرز به 11 هزار کلاس درس جدید نیاز دارد

البرز به 11 هزار کلاس درس جدید نیاز دارد