مطالب مرتبط:
پذیرش آتش بس، تاکتیک سیاسی حماس بود/ اسراییل صرفاً بر خونریزی در رفح تاکید دارد/ احتمال صدور رأی دیوان کیفری بین المللی
حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسراییل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسراییل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط 12 سناتور آمریکایی
تمامی دستگاه های پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
امر به معروف و نهی از منکر، زمینه ساز جامعه ای پویا، اخلاقی و منسجم است
آمادگی ایران برای بورسیه دانشجویان آمریکایی معترض به جنایات رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 10:252024-05-07بين الملل

تهدید و امر و نهی سناتورهای جمهوریخواه آمریکایی علیه دیوان بین المللی کیفری


دوازده سناتور جمهوریخواه آمریکایی در مقام دفاع از بنیامین نتانیاهو بر آمده و دیوان بین المللی کیفری را تهدید به تحریم در صورت صدور حکم بازداشت برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی یا مقام های دیگر این رژیم کردند.

- دوازده سناتور جمهوریخواه آمریکایی در مقام دفاع از بنیامین نتانیاهو بر آمده و دیوان بین المللی کیفری را تهدید به تحریم در صورت صدور حکم بازداشت برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی یا مقام های دیگر این رژیم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بالغ بر چند هفته است که دیوان بین المللی کیفری صدور حکم بازداشت برای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در واکنش به جنایات جنگی در جنگ این رژیم علیه نوار غزه بررسی می کند.

به نوشته پایگاه هیل ، این سناتورهای آمریکایی تحت رهبری تام کاتن ، سناتور جمهوریخواه در نامه ای در اواخر ماه گذشته میلادی با لحن تهدیدآمیزی دیوان بین المللی کیفری را خطاب قرار داده و نوشتند: اگر اسراییل را هدف بگیرید ما شما را هدف خواهیم گرفت.

آنها این دیوان مستقر در شهر لاهه هلند را تهدید کردند: ما کارمندان و شرکای شما را تحریم کرده و ورود شما و خانواده هایتان به آمریکا را ممنوع خواهیم کرد.

ما هشدارمان را به شما دادیم.


برچسب ها: دیوان بین المللی کیفری - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - دیوان بین المللی - سناتور جمهوریخواه - بنیامین نتانیاهو - رژیم صهیونیستی - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

تهدید و امر و نهی سناتورهای جمهوریخواه آمریکایی علیه دیوان بین المللی کیفری

تهدید و امر و نهی سناتورهای جمهوریخواه آمریکایی علیه دیوان بین المللی کیفری