مطالب مرتبط:
190 هکتار از اراضی ملی ساوه رفع تصرف شد
سه هزار مترمربع از اراضی ملی در سنندج رفع تصرف شد
رفع تصرف 3000 مترمربع از اراضی ملی سنندج در تعطیلات نوروز سال جاری
سه هزار مترمربع از اراضی ملی در سنندج رفع تصرف شد
سال گذشته 1333 پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 16:152024-04-20حوادث

رفع تصرف 190 هکتار از اراضی ملی ساوه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، کامیار گراوند رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ساوه اظهار کرد: اداره منابع طبیعی و آبخیز داری این شهرستان در سال گذشته در قالب 80 فقره پرونده، - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری ساوه گفت: 190 هکتار از اراضی ملی این شهرستان در سال گذشته رفع تصرف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، کامیار گراوند رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ساوه اظهار کرد: اداره منابع طبیعی و آبخیز داری این شهرستان در سال گذشته در قالب 80 فقره پرونده، رفع تصرف 881 هزار هکتار از اراضی ملی و چرای بی رویه چهار هزار و 800 راس دام را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه 66 فقره پرونده مربوط به تصرف اراضی و 14 فقره نیز مربوط به چرای بی رویه در مراتع است اضافه کرد: با همکاری مراجع قضایی تا کنون 190 هکتار از این اراضی پس از صدور حکم در قالب 24 فقره پرونده از دست متصرفان در مناطق مختلف شهرستان خارج شده است.

گراوند یادآور شد: عمده این اراضی که از سوی متصرفان برای فعالیت های کشاورزی و یا ساخت ساز تصرف شده بود که پس از رفع تصرف اخذ جرایم و بازگشت به حالت اولیه این اراضی نیز پیگیری شده است.

وی افزود: پیگیری برای رفع تصرف بقیه اراضی نیز با همکاری دستگاه های قضایی تا صدور اسناد مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی اد


برچسب ها: اداره منابع طبیعی - منابع طبیعی - منابع طبیعی و آبخیزداری - رییس اداره - اراضی ملی - طبیعی - اداره
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 190 هکتار از اراضی ملی ساوه

رفع تصرف 190 هکتار از اراضی ملی ساوه