مطالب مرتبط:
«آه سرد» 2 جایزه از جشنواره مسکو گرفت
جشنواره مسکو به «آه سرد» 2 جایزه داد
فیلم «آه سرد» دو جایزه از جشنواره مسکو بدست آورد
جشنواره مسکو به «آه سرد» 2 جایزه داد
جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 11:252024-04-27فرهنگي

3 جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو


چهل و ششمین جشنواره بین الملی فیلم مسکو به کار خود پایان داد و فیلم «آه سرد» موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی شد و جایزه بهترین مستند هم به «رُخ» رسید.

- چهل و ششمین جشنواره بین الملی فیلم مسکو به کار خود پایان داد و فیلم آه سرد موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی شد و جایزه بهترین مستند هم به رُخ رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو از 19 تا 26 آوریل (31 فروردین تا 7 اردیبهشت) در روسیه برگزار شد و در شب اختتامیه فیلم آه سرد به کارگردانی ناهید عزیزی صدیق جایزه سنت جورج نقره ای بهترین کارگردانی بخش مسابقه اصلی، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و تقدیرنامه نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیا و اقیانوسیه) شد و همچنین جایزه بهترین مستند این رویداد سینمایی هم به رُخ ساخته سام کلانتری رسید.

در جشنواره مسکو امسال هم جایزه سنت جورج طلایی بهترین فیلم این رویداد سینمایی نیز به فیلم مکزیکی شرم ساخته میوئل سالگادو رسید.

آهو ساخته هوشنگ گلمکانی، رُخ ساخته سام کلانتری در بخش مسابقه آثار مستند، سرد روشن ساخته علی دارایی و تاکسیدرمیست ساخته سوسن سلامت و بهزاد علوی در بخش مسابفه فیلم های کوتاه و انیمیشن کوتاه پیچ تاریخی به کارگردانی میلاد محمدی و سریال پوست شیر برادران محمودی دیگر آثار ایرانی جشنواره مسکو امسال بودند.


برچسب ها: بهترین - جایزه - کارگردانی - جشنواره - فیلم - بهترین فیلم - مسکو
آخرین اخبار سرویس:

3 جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو

3 جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو