مطالب مرتبط:
اتمام صددرصدی حدنگاری اراضی شهرک های صنعتی هرمزگان
افزون بر 33 هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی رفع تصرف شد
محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
اتمام منابع «بانک مسکن»/ روند نزولی تولید مسکن در کشور
آغاز کشت گسترده سیب زمینی در اراضی کشاورزی استان اردبیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 10:102024-05-02اقتصادي

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان وبلوچستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر از ابتدای اجرای این قانون از تعداد 1012 پلاک موجود در استان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر از ابتدای اجرای این قانون از تعداد 1012 پلاک موجود در استان،490 پلاک، مشمول رفع تداخلات اراضی تشخیص داده شده است.

سیدمحمدرضا حسینی در گفت وگو با ایسنا، افزود: رفع این تداخلات براساس عکس های هوایی دهه40 که در دسترس استان قرار گرفته انجام شده است.

وی گفت: در دولت سیزدهم رفع تداخلات اراضی 490 پلاک مشمول شهرستان های سیستان وبلوچستان در سطح حدود 11 میلیون هکتار به پایان رسیده که بر این اساس 10 میلیون و 200 هزار هکتار ملی و287 هزار هکتار غیر ملی تشخیص داده شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: با این اقدام ارزشمند پس از 60 سال زمینه صدور اسناد کشاورزی فراهم شده است که یکی از اثرات بارز رفع تداخلات تضمین امنیت سرمایه گذاری و امنیت غذایی و در نتیجه کاهش پرونده های حقوقی در محاکم قضایی است.


برچسب ها: رفع تداخلات - سیستان و بلوچستان - استان سیستان و بلوچستان - بلوچستان - قانون رفع موانع تولید - سازمان جهاد کشاورزی - جهاد کشاورزی استان
آخرین اخبار سرویس:

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان وبلوچستان

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان وبلوچستان