مطالب مرتبط:
مصرف دخانیات بر قدرت باروری مردان تاثیر دارد؟
مهم ترین عوامل ناباروری در بانوان (فیلم)
کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
اشتغال بانوان نباید بر نقش آنان در محیط خانواده اثر منفی بگذارد
کلنگ زنی اولین پارک بانوان شهریار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 11:502024-04-28اقتصادي

راهکارهای حفظ باروری بانوان


فلوشیپ مرکز درمان فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم گفت: از آن جا که کیفیت و کمیت اووسیت های تخمدان ها در بانوان کاهش پیدا می کند، توصیه می شود بانوان نسبت به راهکارهای حفظ باروری قبل از سن 35 سالگی اطلاعات کافی داشته باشند.

- ایسنا/قم فلوشیپ مرکز درمان فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم گفت: از آن جا که کیفیت و کمیت اووسیت های تخمدان ها در بانوان کاهش پیدا می کند، توصیه می شود بانوان نسبت به راهکارهای حفظ باروری قبل از سن 35 سالگی اطلاعات کافی داشته باشند.

کتایون برجیس درگفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به افزایش سن ازدواج و عدم فراهم بودن شرایط ازدواج برای برخی افراد باید این اطلاع رسانی انجام شود که اگر بانوان شرایط ازدواج و فرزندآوری را نداشتند می توانند برای حفظ باروری اقدام کنند.

پزشک فلوشیپ مرکز درمان فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم ادامه داد: به طورکلی، از آن جا که کیفیت و کمیت اووسیت های تخمدان ها در بانوان کاهش پیدا می کند، توصیه می شود بانوان نسبت به راهکارهای حفظ باروری قبل از سن 35 سالگی اطلاعات کافی داشته باشند.

برجیس تصریح کرد: در شرایط خاص دیگر مثل لزوم اعمال جراحی روی تخمدان بعنوان مثال در بیماران آندومتریوز توجه به بحث حفظ باروری انجام می شود یا در مواردی که فرد درگیر بیماری سرط


برچسب ها: باروری - درمان ناباروری - بانوان - جهاددانشگاهی - درمان - ناباروری - شرایط ازدواج
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای حفظ باروری بانوان

راهکارهای حفظ باروری بانوان