مطالب مرتبط:
تمهیدات برگزاری کنکور در همه مناطق کشور
جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در دانشگاه شهید چمران اهواز
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری آزمون سراسری تشریح شد
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری آزمون سراسری تشریح شد
آماده باش اکیپ های شرکت برق برای تأمین برق پایدار مراکز برگزاری کنکور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 13:002024-04-24سياسي

مراقبت کنید تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد


لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند.

- معاون اول رییس جمهور گفت: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه هیات دولت که به ریاست وی برگزار شد با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - کنکور سراسری - ارتباطات و فناوری - وزارت - رییس جمهور - وزارت ارتباطات - فناوری اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت کنید تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد

مراقبت کنید تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد