مطالب مرتبط:
مقام آمریکایی: پیروزی کامل بر حماس غیرواقعی است
مقام آمریکایی: پیروزی کامل بر حماس غیر واقعی است
مقام آمریکایی: حماس در غزه باقی خواهد ماند
مقام آمریکایی: ایده پیروزی کامل بر حماس غیر واقعی است
کمال خرازی به آمریکایی ها: آمادگی داریم که برجام بازگردد / اگر اسراییل تهدید کند، ساکت نمی نشینیم و دکترین هسته ای را تغییر می دهیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 07:252024-05-14بين الملل

مقام آمریکایی: باور نداریم اسراییل در غزه به پیروزی کامل برسد


معاون وزیر امور خارجه آمریکا در «صریح ترین بیانی که تاکنون» مطرح شده تاکید کرد که واشنگتن باور ندارد رژیم صهیونیستی قادر به تحقق پیروزی کامل در غزه از طریق استراتژی کنونی خود باشد.

- معاون وزیر امور خارجه آمریکا در صریح ترین بیانی که تاکنون مطرح شده تاکید کرد که واشنگتن باور ندارد رژیم صهیونیستی قادر به تحقق پیروزی کامل در غزه از طریق استراتژی کنونی خود باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کرت کمبل ، معاون وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد که دولت آمریکا باور ندارد که استراتژی فعلی رژیم صهیونیستی در غزه منجر به پیروزی کامل شود.

کمبل طی سخنانی در اجلاس جوانان ناتو در میامی گفت که واشنگتن در تلاش برای درک ماهیت نظریه پیروزی اسراییل در غزه است.

براساس گزارش المیادین، وی افزود: گاهی اوقات، زمانی که ما از نزدیک به سخنان رهبران اسراییل گوش می دهیم، آنها اغلب درباره ایده دستیابی به نوعی پیروزی قاطع در میدان جنگ صحبت می کنند و فکر نمی کنم که این امر محتمل یا ممکن باشد.

به نوشته روزنامه آمریکایی پالتیکو، این صریح ترین بیانی است که تاکنون از سوی یک مقام دولت بایدن مطرح شده است مبنی بر اینکه اشغالگران ممکن است نتوانند به پیروزی کامل که در غزه وعده داده بودند، دست یابند.


برچسب ها: وزیر امور خارجه آمریکا - معاون وزیر امور خارجه - وزیر امور خارجه - رژیم صهیونیستی - پیروزی - آمریکا - معاون وزیر
آخرین اخبار سرویس:

مقام آمریکایی: باور نداریم اسراییل در غزه به پیروزی کامل برسد

مقام آمریکایی: باور نداریم اسراییل در غزه به پیروزی کامل برسد