مطالب مرتبط:
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 658 پروژه در شیراز طی سال گذشته
مطالعات تغییر اقلیم درباره آینده چه می گویند! محمدرضا فرزانه: فرونشستها، مخازن آبهای زیرزمینی را از بین برده اند/ درباره ذینفعان پروژه انتقال آب، ابهام وجود دارد / علوی منش: تنظیم سند توسعه صنعتی با رویکرد آمایش سرزمین جدی گرفته شود
خاطرات هاشمی رفسنجانی، 16 اردیبهشت 1380: خاتمی گفته گویا هاشمی شاهرودی می خواهد تکروی کند / شمخانی گفت بدون مذاکره با خاتمی، کاندیدای ریاست جمهوری شده
اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
نخستین اتاق بازرگانی اروپا به زودی در ریاض افتتاح می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 15:052024-05-06سياسي

پروژه انتقال پساب بجنورد آماده افتتاح در سفر دوم ریاست جمهوری


نماینده مردم شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه انتقال پساب بجنورد تا پایان خرداد ماه آماده افتتاح توسط ریاست جمهور می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه انتقال پساب بجنورد تا پایان خرداد ماه آماده افتتاح توسط ریاست جمهور می شود.

سید محمد پاکمهر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی نمود واقعی یک اقدام جهادی در دولت سیزدهم به حساب می آید که مصوب سفر ریاست جمهور به استان است.

وی با بیان اینکه فاز نخست این پروژه در قالب احداث خط انتقال به طول 10 کیلومتر سال گذشته به پایان رسید، افزود: احداث تصفیه خانه این پروژه نیز به عنوان فاز دوم از آبان ماه سال گذشته آغاز شده و اواخر خرداد ماه به پایان می رسد تا آماده افتتاح توسط ریاست جمهوری در سفر دوم به استان باشد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین چالش های استان و مرکز استان در حوزه منابع آبی است که بهره برداری از این پروژه سبب می شود پساب شهر بجنورد برای استفاده در پتروشیمی مورد استفاده قرار گیرد و چاه های آب شربی که در پتروشیمی وجود دارد، دیگر مورد استفاده صنعت قرار نگیرد.


برچسب ها: بجنورد - مجلس شورای اسلامی - پروژه - انتقال - جمهور - ریاست - افتتاح
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال پساب بجنورد آماده افتتاح در سفر دوم ریاست جمهوری

پروژه انتقال پساب بجنورد آماده افتتاح در سفر دوم ریاست جمهوری