مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 09:402024-04-30اقتصادي

سگ های بلاصاحب و دردسرهای عظیم


معضل سگ های بلاصاحب موضوعی است که در یکسال اخیر برای شهرهای مازندران به چالش تبدیل شده است و هر روز با نبود مدیریت صحیح این چالش در حال تبدیل شدن به بحران است.

- ایسنا/مازندران معضل سگ های بلاصاحب موضوعی است که در یکسال اخیر برای شهرهای مازندران به چالش تبدیل شده است و هر روز با نبود مدیریت صحیح این چالش در حال تبدیل شدن به بحران است.

امروزه درباره سگ های بلا صاحب و راه و روش مواجهه با افزایش جمعیت آن ها زیاد گفته می شود،مسئولان مرتبط با این موضوع جلسات متعدد برگزار کرده و ساعت ها به این سوژه به صورت ویژه پرداختند که تکلیف سگ های بلا صاحب چه می شود .

اما آیا راهکار اساسی ارائه شد و خروجی این جلسات را در بطن جامعه شاهد هستیم سوالی است که هربار بدون پاسخ می ماند.

اگر در ساعات مختلف شبانه روز در سطح شهرهای مختلف مازندران گشتی بزنید در هر کوچه و پس کوچه ای چندین سگ یا سر در زباله دارند و یا گوشه ای لمیده؛ گاهی با رهگذران همراه می شوند و تعدادی هم در پیاده روها در حال حرکت هستند! سگ ها قدرت تکثیر زیادی دارند، و در وضعیت عادی قادر به تولد سالانه هفت توله هستند ولی اگر شرایط تغذیه خوبی داشته باشند قادر به تولد 12 تا 20 توله نیز خواهند بود و این شرایط مناسب را شهروندان با غذا دادن به آنها و همچنین افزایش پسماند در داخل شهر فراهم کرده و پی


برچسب ها: سگ های بلاصاحب - مازندران - شهرهای مازندران - صاحب - چالش - موضوع - مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

سگ های بلاصاحب و دردسرهای عظیم

سگ های بلاصاحب و دردسرهای عظیم