مطالب مرتبط:
لبریز شدن خشم ایتالیایی ها از جنگ غزه | ببینید
طرح ایجاد بوستان های مادر و کودک جز آسیب رساندن به پارک ها نتیجه ای نداشت / شهرداری هنوز در خصوص جا به جایی 2000 درخت در منطقه 14 پاسخی نداده است
هشدار فیدان درباره سرایت جنگ/ رایزنی ترکیه و مصر درباره جنگ غزه و اسراییل
اقتصاد اسراییل تحمل همزمان جنگ ایران و غزه را ندارد
حماس: بیش از 72 درصد قربانیان جنگ زن و کودک هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 09:102024-04-21بين الملل

یونیسف: از ابتدای جنگ غزه حدود 12 هزار کودک آسیب دیده اند


صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه (هفتم اکتبر) حدود 12 هزار کودک آسیب دیده اند.

- صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه (هفتم اکتبر) حدود 12 هزار کودک آسیب دیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تس انگرام، سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) تصریح کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حدود 12 هزار کودک آسیب دیده اند.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، وی در ادامه افزود آسیب های وارد شده به کودکان در غزه، ناشی از صدمات وارده درنتیجه حملات هوایی و آسیب های روانی به دلیل درگیری های خشونت بار بوده است.

این سخنگوی یونیسف در کلیپی ویدیویی که در حساب کاربری سازمان ملل در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) منتشر کرد گفت که داستان کودکان غزه نشان دهنده تصاویر شنیع و رعب آور پیامدهای درگیری بر انسان ها است.

پیشتر جیمز الدر، سخنگوی یونیسف در صفحه کاربری خود در پلتفرم ایکس اعلام کرده بود که گزارش های کنونی نشانگر آن است که بیش از 14 هزار جوان درنتیجه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که از هفتم اکتبر آغاز شده است، جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها: سازمان ملل متحد - رژیم صهیونیستی - سازمان ملل - کودک - آسیب دیده - یونیسف - کودکان
آخرین اخبار سرویس:

یونیسف: از ابتدای جنگ غزه حدود 12 هزار کودک آسیب دیده اند

یونیسف: از ابتدای جنگ غزه حدود 12 هزار کودک آسیب دیده اند