مطالب مرتبط:
سهم آموزش و پرورش قم از بودجه /چند میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد ؟
70 هزار میلیارد تومان تهاتر برای حمایت از فعالان اقتصادی صورت گرفت
وزیر اقتصاد: 70 هزار میلیارد تومان تهاتر برای حمایت از فعالان اقتصادی انجام شد
رمضانی: مردم به نمایشگاه کتاب نمره 72 دادند/ 74 میلیارد تومان فروش روز دوم
اختصاص 1,200 میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش قم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 08:202024-05-11اقتصادي

بازگشت 1700 میلیارد تومان به خزانه دولت در نقل و انتقال فولاد ارومیه


رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: مجتمع فولاد ارومیه مشکلاتی در حوزه برق، تامین آب و اختلافات اراضی با برخی از اشخاص و اهالی منطقه دارد که مقرر شده در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان در دستور کار قرار گیرد.

- رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: مجتمع فولاد ارومیه مشکلاتی در حوزه برق، تامین آب و اختلافات اراضی با برخی از اشخاص و اهالی منطقه دارد که مقرر شده در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و بخشی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به منظور پیگیری روند تکمیل مجتمع فولاد ارومیه از این مجموعه بازدید کردند.

عتباتی در این بازدید گفت: مجتمع فولاد ارومیه یکی از واحدهای مهم نه تنها استان بلکه شمال غرب کشور است که دچار مشکلات قضایی شده بود و با سیستم بانکی به جد درگیر بود و مشکلاتی در زمینه مالکیت و نقل و انتقال سهام آن وجود داشت که با ورود سیستم قضایی و همراهی سایر مجموعه ها بخش قابل توجهی از این مشکلات حل شده است.

عتباتی ادامه داد: این مجموعه بالغ بر 1200 میلیارد تومان بدهی بانکی داشت که تحت نظارت دستگاه قضایی استان تسویه شد و به سیستم بانکی برگشت


برچسب ها: حمایت قضایی از سرمایه گذاری - رییس کل دادگستری - رییس کل دادگستری استان - آذربایجان غربی - دادگستری استان - استان آذربایجان غربی - دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 1700 میلیارد تومان به خزانه دولت در نقل و انتقال فولاد ارومیه

بازگشت 1700 میلیارد تومان به خزانه دولت در نقل و انتقال فولاد ارومیه