مطالب مرتبط:
امضای تفاهم نامه همکاری بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و دانشگاه علوم پزشکی اراک
مشکل تراشی حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ورود مهمانان زن کنگره به بهانه حجاب/ «مرا مجبور کردند یک میلیون و 100 هزار تومان پول یک مانتو بدهم»!
عملیات «عوده صدوق» محصول پیشرفت ایران در علوم نظامی است
اسراییل به دنبال تخریب روابط ایران با دیگر کشورها است
میرضیایف: ایران کشوری قدرتمند با توانمندی های بزرگ است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 10:562024-05-08سياسي

ایران همیشه از سرآمدترین در علوم مختلف بوده است


امام جمعه بخش مرکزی یزد و عضو شورای علمی بنیاد نخبگان استان یزد با اشاره به جایگاه ممتاز یزد در توسعه علوم مختلف، خاطرنشان کرد: همواره تولیدکنندگان و اندیشمندان علوم اسلامی بعد از حضرات معصومین، - ایسنا/یزد امام جمعه بخش مرکزی یزد و عضو شورای علمی بنیاد نخبگان استان یزد با اشاره به جایگاه ممتاز یزد در توسعه علوم مختلف، خاطرنشان کرد: همواره تولیدکنندگان و اندیشمندان علوم اسلامی بعد از حضرات معصومین، از کشور ایران بوده اند و ایران همیشه از سرآمدترین در علوم مختلف بوده است.

آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی در دیدار سرپرست بنیاد نخبگان استان یزد و برخی دبیران هیات های اندیشه ورز این بنیاد، ضمن تبیین جایگاه والای نخبگان در جامعه، افزود: با نگاهی به گذشته در می یابیم، همواره تولیدکنندگان و اندیشمندان علوم اسلامی بعد از حضرات معصومین از ایران بوده اند و همیشه از سرآمدترین در علوم مختلف بوده ایم.

وی افزود: استان یزد به دلیل شرایط محیطی و تمدنی جزو استان های سرآمد در زمینه توسعه علوم بوده و پتانسیل های مختلف در این شهر در توسعه ایران موثر بوده تا جایی که شهید مطهری نیز در کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران برای یزد امتیازی ویژه قائل شده است.


برچسب ها: تولیدکنندگان - بنیاد نخبگان - نخبگان استان - علوم - علوم اسلامی - استان یزد - نخبگان
آخرین اخبار سرویس:

ایران همیشه از سرآمدترین در علوم مختلف بوده است

ایران همیشه از سرآمدترین در علوم مختلف بوده است