مطالب مرتبط:
اهتزاز پرچم حرم مطهر رضوی در میدان نماز اسلامشهر
آیین اهتزاز بزرگترین پرچم رضوی در تهران
اهتزاز بزرگ ترین پرچم رضوی در تهران
اهتزاز بزرگ ترین پرچم رضوی در تهران
اهتزاز بزرگ ترین پرچم رضوی در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 20:502024-05-10سياسي

بزرگترین پرچم رضوی به اهتزاز در آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد؛ این مراسم با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، سید محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، - همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) بزرگترین پرچم سبز رضوی در نگین سبز پایتخت به اهتزاز درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد؛ این مراسم با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، سید محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، علیرضا نادعلی عضو شورای شهر، احمد صادقی مسئول آستان قدس رضوی شهر تهران و جمعی از خادمیاران ساکن شهر تهران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار شد.

سید محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در این مراسم که روز جمعه 21 اردیبهشت ماه در بوستان مشاهیر برگزار شد، بیان کرد: آغاز دهه کرامت امسال با دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم تقارن شده است و ان شاالله این روز عظیم را پر برکت می کند تا سرنوشت کشور ما توسط اهل بیت پربارتر شود و همراه با عاقبت به خیری برای کشورمان باشد.

او ادامه داد: امروز اینجا هستیم تا ارادتمان را به حضرت شمس الشموس نشان دهیم؛ این پرچم همواره در اهتزاز بوده وهست و ان شاالله از تولد تا آخرین لحظه زندگی


برچسب ها: عباس آباد - گردشگری - فرهنگی - منطقه - تهران - عباس - استاندار
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین پرچم رضوی به اهتزاز در آمد

بزرگترین پرچم رضوی به اهتزاز در آمد