مطالب مرتبط:
هشدار نسبت به وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع در کهگیلویه و بویراحمد
هواشناسی ایلام هشدار سطح زرد صادر کرد
هشدار زرد هواشناسی کرمان؛ طوفان شن و کاهش کیفیت هوا در راه است
کاهش 52.5 میلیمتری میزان بارش ها در کهگیلویه و بویراحمد
8300 زن دارای سه فرزند و بالاتر در کهگیلویه و بویراحمد رایگان بیمه شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 16:302024-05-12اجتماعي

هشدار«زرد» هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور هشدار «زرد» و ورود موج رگبار باران، رعدو برق و وزش باد شدید در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور هشدار زرد و ورود موج رگبار باران، رعدو برق و وزش باد شدید در این استان خبر داد.

علی کرمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص جزییات ورود سامانه بارشی به استان گفت: این سامانه از اواخر وقت روز دوشنبه 24 اردیبهشت شروع و تا اواخر وقت روز پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403در کل استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طی این سامانه بارشی، رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، صاعقه، وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده ها، احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل ها، وقوع صاعقه، کاهش دید، احتمال سقوط و ریزش تگرگ و آسیب خسارت به محصولات کشاورزی از جمله مخاطرات این سامانه بارشی است.

کرمی تصریح کرد: توصیه می شود از توقف و اتراق در بستر رودخانه ها و مسیل ها خودداری کرده و از کوهنوردی و چرای دام در مناطق مرتفع و تردد عشایر در حاشیه رودخانه ها پرهیز و از استحکام سازه های موقت اطمینان حاصل شود.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - مدیرکل هواشناسی - استان کهگیلویه - بویراحمد - کهگیلویه - استان
آخرین اخبار سرویس:

هشدار«زرد» هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد

هشدار«زرد» هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد