مطالب مرتبط:
انتقام مهاجم مدنظر یحیی؛ «شروین» برای حذف پرسپولیس همه کار کرد!
انتقال 20 درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
درخواست عجیب برای انتقال پرسپولیس به مشهد!
کاپیتان سرخ پوش همسرش را سانسور کرد! +عکس
کاپیتان سرخ پوش همسرش را سانسور کرد! +عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 20:502024-04-29ورزشي

انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!


زمانی که آلومینیوم با نتیجه 2 بر صفر عقب بود و شروین بزرگ با نظر مجتبی حسین، سرمربی این تیم به جای بهروز نوروزی فرد وارد میدان شد.

بزرگ 7 دقیقه پس از ورود به زمین، - انتقال نافرجام شروین بزرگ به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد! زمانی که آلومینیوم با نتیجه 2 بر صفر عقب بود و شروین بزرگ با نظر مجتبی حسین، سرمربی این تیم به جای بهروز نوروزی فرد وارد میدان شد.

بزرگ 7 دقیقه پس از ورود به زمین، بعد از نفوذ بازیکنان خودی توپ را با ضربه سر برای مهدی لیموچی کاشت و این بازیکن با یک ضربه استثنایی موفق شد گل نخست آلومینیوم را وارد دروازه امیررضا رفیعی کند.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایطی نقش پررنگی در پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس داشت که 2 فصل پیش در آستانه پیوستن به جمع سرخ ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک شنبه هفته جاری موفق شد با عبور از پرسپولیس تهران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد.

این تیم در بازی با قرمزها 2 بار آن هم با اختلاف 2 گل از حریف خود عقب افتاد و در 10 دقیقه پایانی بازی موفق شد نتیجه را جبران کند و با پیروزی در ضربات پنالتی حریف نامدار خود و مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

نقطه عطف این بازی حساس در دقیقه 78 رخ داد؛ زمانی که آلومینیوم با نتیجه 2 بر صفر عقب بود و شروین بزرگ با نظر مجتبی حسین، سرم


برچسب ها: تیم فوتبال آلومینیوم اراک - آلومینیوم - تیم فوتبال آلومینیوم - شروین بزرگ - بهروز نوروزی فرد - آلومینیوم اراک - پرسپولیس
آخرین اخبار سرویس:

انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!

انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!