مطالب مرتبط:
شوراهای اسلامی بستری برای حل مشکلات مردم خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
واکنش همایون شجریان به شایعه طلاق سحر دولتشاهی و ادعای خیانت؛ مهر تایید بر جدایی!؟ (+تصویر)
رییس قوه قضاییه: در پرونده چای دبش، دو وزیر سابق، معاون وزیر و سرپرست برخی نهاد ها احضار و تفهیم اتهام شدند/ مشخص شد که مهر جعلی و سربرگ جعلی درست شده
174 کلاس درس به فضای آموزشی گیلان اضافه می شود
اخطار نارنجی/ تشدید بارندگی در 17 استان تا پایان هفته خبرگزاری مهر ایران و جهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 08:302024-05-15فرهنگي

«خط مهر» این بار در گیلان


نمایشگاه آثار خوشنویسی «خط مهر» با حضور اساتید خوشنویسی ایران به مدت یک هفته در نگارخانه هنر انجمن خوشنویسان آستانه اشرفیه برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان نمایشگاه آثار خوشنویسی خط مهر با حضور اساتید خوشنویسی ایران به مدت یک هفته در نگارخانه هنر انجمن خوشنویسان آستانه اشرفیه برگزار می شود.

علیرضا بیگ محمدی، استاد برجسته خوشنویسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری سلسله نمایشگاه های خط مهر از سوی انجمن خوشنویسان ایران، اظهار کرد: سومین دور نمایشگاه خط مهر عصر روز پنجشنبه، 27 اردیبهشت ماه به میزبانی گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آثار اساتید خوشنویسی ایران از جمله ابراهیم صباغی، عسگر محمدی تبار، عباسعلی تیمورزاده، امیراحمد فلسفی و الهه خاتمی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد، تصریح کرد: دور اول این نمایشگاه در بجنورد و دور دوم در گرمسار برگزار شد.

این استاد برجسته خوشنویسی که یکی از اساتید حاضر در نمایشگاه خط مهر است، در ادامه به استقبال گرم علاقمندان به هنر خوشنویسی در دو نمایشگاه قبلی اشاره کرد و گفت: سعی شده موطن هر یک از اساتید حاضر در این پویش فرهنگی - هنری به عنوان میزبان سلسله نمایشگاه ها انتخاب شود که این بار نوبت به گیلان رسید.


برچسب ها: خوشنویسی - نمایشگاه - نمایش - برگزار - آستانه اشرفیه - ایران - اساتید
آخرین اخبار سرویس:

«خط مهر» این بار در گیلان

«خط مهر» این بار در گیلان