مطالب مرتبط:
در خانه این سیاستمدار خبری از فرش و مبلمان نیست /همسر نبوی: حاج آقا هدیه بخر نیست /دختر نبوی: همسرم متولد یک کشور غربی است اما به حوزه علمیه رفت
زبان سینمای سیاسی با این فیلم ها تقویت می شود؟
تقویت زبان سینمای سیاسی با فیلم کوتاه
حضور خوزستان در جذاب ترین رقابت رسانه ای کشور
شیخ ابراهیم زکزاکی: میلیون ها نفر در آفریقا شیعه شده اند/ اثر معکوس تبلیغات ضد شیعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 11:552024-05-18سياسي

تبلیغات رسانه ای کشور در حوزه سیاسی تقویت شود


ما یک کشور کوچک نیستیم، بلکه کشوری هستیم که حداقل 2800 سال سابقه سیاسی و 6 هزار سال سابقه تاریخی داریم که هنوز ناشناخته است.

- ایسنا/خوزستان یک نویسنده و تاریخ نویس گفت: ما یک کشور کوچک نیستیم، بلکه کشوری هستیم که حداقل 2800 سال سابقه سیاسی و 6 هزار سال سابقه تاریخی داریم که هنوز ناشناخته است.

جمشید معتضد امروز، 29 اردیبهشت ماه در مراسم اختتامیه رسانه جام امید در تهران، اظهارکرد: هر چیزی که نشانه یکدلی و استحکام و همدلی مردم ایران باشد، اهمیت دارد، چرا که بیگانگان در فکر ایجاد تفرقه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تاریخ نویس با بیان اینکه نیازمند تاسیس رسانه های خصوصی هستیم، عنوان کرد: امروزه تاثیر فضای مجازی بر جامعه بالا است و باید از این ظرفیت برای پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف به خوبی استفاده کرد.

متعضد تاکید کرد: همانطور که راهیان نور را برای معرفی مناطق جنگی اعزام می کنیم باید برای بیان پیشرفت ها و دستاوردهای نظام در عرصه های مختلف هم راهیان پیشرفت را تقویت کنیم.

این تاریخ نویس خاطرنشان کرد: در گذشته بیشتر روستاهای کشور برق نداشتند، اما بعد از انقلاب پیشرفت های خوبی حاصل شد و بنابراین نکته مهم بیان کارهای انجام شده دولت است، نه اینکه فقط اخبار منفی را پررنگ کنیم .


برچسب ها: کشور - تاریخ - سابقه - سیاسی - رسانه - مراسم اختتامیه - تاریخی
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات رسانه ای کشور در حوزه سیاسی تقویت شود

تبلیغات رسانه ای کشور در حوزه سیاسی تقویت شود